Tuesday, June 30, 2009

TRYLA 2009 again...

Ada yang da komplen...naper aku obses sangat ngan TRYLA 2009 neh...mungkin depa tak penah pi kot..so tatau naper aku suker sgt...lagipon aku mmg suka benda2 camneh...

So tak kesah la..sapa nak baca...meh baca...tamo sudah...

Ini kawan aku Cik Papaya a.k.a. Zilla yang bg gambar neh...

Rupa2nya gambar kami dok buat community project kat sartu rumah org tua2 masuk paper. Gambar neh waktu kami kena complete kan task yang terakhir iaitu cat pagar. Nampak yang kaler2 ijau tu...kami la cat...asalnya berkarat gila...

Task ni adalah task mengejut yang tetiba terpikir nak buat...kami semua da rilek2 tetiba depa nak cat pagar lak...seb baek masuk paper..hahaha....

2 komen:

wutsLeft said...

tahniah masuk paper... tv punmasuk jugak.. u suit it dear.. ganbate..

Unknown said...

hahaha...masuk muka mencapub ja...aku bukab org penting cam ko..huhuhu...