Wednesday, July 1, 2009

MIM-TRYLA 2009 - Gambar2 sket...

Sepanjang kat TRYLA yang seminggu tu...ada beberapa benda kenangan yang kitorg dapat selaen dari lebam2 dan kekejangan kaki...hahaha...seb baek aku belek2 kaki aku hari neh...lebam2 aku da beransur hilang...tapi seb baek barang2 maseh ada lagik la...

Siyes..aku lebam kat paha ngan lengan pasal paintball...lebam kat betis aku pasal kene batu masa rafting tu...pergh...biru sampai nak itam...mcm2 kaler lak...

Okay la..aku belum lagik nak sambung pasal hari ketiga atau seterusnya..maybe lusa2 aku sambung...Tapi neh ada gambar2 sket barang2 yang kami kena pakai seminggu...dan jg cenderahati yg kami dapat...



Inilah beg yang kitorg kene usung ke hulu ke hilir sepanjang seminggu..


Ini cenderamata yang kitorg dapat masa malam closing dinner tu..kat ujung2 tu tulis TRYLA


Ini cap yang kena pakai setiap masa...tapi masa hari last dah jadi tempat kene sign otograf..huhuhuhu


Ni kami nyer tag...dan button batch...kena pakai sentiasa gak...hehehe...

0 komen: