Saturday, July 25, 2009

Sabtu, sabtu, sabtu

Hari neh hari Sabtu...

Aku pegi kenduri anak Zuraida kat Tg Tokong ngan mak aku...
Adik aku balik cuti seminggu...

Tatau nak post apa...tapi rasa mcm nak mengepost gak...

So tercatit la tulisan2 ini...

Bukan sebab jiwang or what...nak buat keje...malas...nk cuci kete kot jap lg..

Dalam kete tadi...terdengar lagu neh...Juara Carta Era...

Sedap lagu neh...aku rasa da beberapa minggu da kot dia Juara...

Terlanjur Cinta
Rossa & Pasha Ungu


waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir dalam
menjadi sebuah dilema

mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan

malam menangis
tetes embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

aku terlanjur cinta kepadamu (cinta pon leh terlanjur?)
dan tlah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku (kiranya salah timing la neh...)

aku pun tak mengerti yang terjadi (cinta itu buta kan?)
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan (jatuh cinta pown nak blame org)
karna sekali cinta, aku tetap cinta

mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

0 komen: