Wednesday, June 24, 2009

TRYLA 2009

Wow...dah seminggu berlalu...tak sangka sekejap ja da habes...

Tak sangka kan...dalam masa seminggu ja...mcm2 da aku blaja...dari menjadi ketua...sehingga ke perwatakan manusia...dan juga persahabatan...

Sesungguhnya...mmg BEST!! hehehe...

Nanti aku akan ceritakan dengan lebey lanjut..bila aku da dapat gambar2 sumer...

Buat masa skang neh aku ada beberapa keping gambar ja yang di ambil masa ujung2 kursus tu...

secara brief...

Hari Pertama
1. Pendaftaran - lokasi: MIM office, Jalan Ampang
2. OPening ceremony
3. Gerak to Eco-Resort - Nur Lembah Pangsun
4. Jungle trekking
5. Obstacle
6. Treasure Hunt (orienteering)
7. Cooking (we take 3 hours to light up the fire)
8. Setting up the tent
9. Dinner
10. Prepare flag
11. Fishing

Hari Kedua
1. kawad
2. paintball
3. river rafting (kat sg ulu langat)
4. Gerak to Maktab Penjara Kajang
5. lecture...and blah..blah...blah...

Hari Ketiga
1. Kawad @ 6.30 in the morning..
2. speaker session

Hari keempat
1. kawad 6.30 pagi
2. speaker session
3. preparation for community project

Hari kelima
1. kawad 6.30 am
2. community project till evening
3. debrief on the community project
4. preparation for closing dinner

Hari ke-enam
1. kawad 6.30 pagi
2. prepare for closing dinner performance
3. speaker session
4. closing dinner

Hari ketujuh
1. bonding session - photography session
2. additional award session - yang ni aku dapat best performer award (aku lead boria malam closing dinner..hahaha)
3. travel back to MIM
4. balik la...

Untuk aktiviti2 kat atas neh...kami di bahagikan jugak kepada 5 group...
Aku group 5...kami menamakan group kami sebagai FULL SWING...pergh..bunyik cam hebat kan???

Ni kat bawah ada gambar group aku di hari terakhir bersama2 ngan bendera kebanggaan kami yang telah pown bersama2 melalui liku2 hidup kami semua selama seminggu...hahahaha...



Okay la..nanti2 kalo ada masa...aku update lagik citer2 neh...especially lepas aku dapat gambar2....huhu...miss everyone in TRYLA 2009...

0 komen: