Wednesday, June 3, 2009

Kenduri kawen Sue...30 May 2009

Hujung minggu lepas aku pergi kenduri kawen kawan skulah aku...Subaidah Abdullah..

Kenduri dia kat Permatang Buluh, Kepala Batas...


Yang hadir...aku,Reena ngan Intan...kami lepas kat situ..pergh..aku rasa agak lama gak la...dari kul 12...sampai kul 4 ptg...pergh...

Sampai cik Reena kita terjadik pengapit bidang terjun..ahaks..okay la tu Reena..pengalaman baru untuk hang...saja nak bg ang amek berkat....

Hurm...ada juga jumpa Rohaizza...dia ada mai sat...dan jupa dia ngan mak dia..

Yang lelaen...yang aku tau...zuraida mai lewat sket..tak dapek aku nak nunggu...dah kul 4ptg tu

Apapun..kepada Sue..tahniah...selamat pengantin baru...sowi la..kitorg amek sendirik je bunga telur yang kami berkenan kat depan2 pelamin tu...

Kepada kengkawan laen yang juga melangsungkan perkahwinan yang aku tak dapat hadir...maaf...Selamat pengantin baru...

Kepada kengkawan laen yang belum kenduri...jangan lupa jemput haku...k...



Album Sue Kawen

0 komen: