Saturday, June 6, 2009

Sekadar meng'update'...

Hurm...lama rasanya tak menaip di sini kan...
Mcm2 perkara da berlaku dalam beberapa hari neh...

Yang aku da update..mengenai TRYLA tu..
Maybe I am thinking too much la...
Dah tanya bebudak yang pernah pegi tahun2 sebelum neh...
Depa kata sangat fun...
So skang aku ngah nk meng'excited'kan diri aku untuk pegi...hahaha...
Yes Diyana...enjoy urself...

Selaen dari tu...
4 June 2009...Ex-bf aku da akad nikah dengan tunang dia (eh skang isteri dia la)
Walaupown da putus selama...2 thn lebey...kami maseh kawan...
Majlis kenduri kawen dia esok..7 Jun 2009..
Tapi maaf la..aku ada kenduri kawen member aku kat sini..
So tak dapat la aku nak pegi sampai ke Teluk Intan nu..terlalu jauh rasanya...
Apapun...aku ucapkan yang terbaek untuk diorg...
Selamat Pengantin Baru untuk Shahrul Anuar dan pasangannya Azlinda..
Semoga berbahagia ke akhir hayat...
Hurm...aku bila lak eh?hehehe...ntah la...

Esok majlis kenduri kawen kawan aku..Faizal..kawan se-UIA...hehehe...
Insyallah aku akan menghadirkan diri ke majlis tu esok bersama kawan2 yang laen...
Kalo aku sempat amek gambar esok..insyallah...pasti aku akan letak kat sini...
Sama juga.."Selamat Pengantin Baru...Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat.."

Kerja lak...
Skang neh..ntah la..aku rasakan mcm terlalu banyak kerja..
Dan prestasi aku macam makin menurun...ntah la..
Suma pown takley nak deliver..
Diyana...diyana...apa nak jadik eh?
Tanggungjawab baru untuk menjaga bdk2 praktikal...
Itu pown aku rasa mcm aku kurang berjaya...
Ada saja komplen mengenai bdk2 praktikal tu..
Aku pown tatau la..salah aku kah? Mungkin aku tak pandai nk ngajar org kot?
Isk isk..mungkin kot...

Famili...suma okay...alhamdulillah...
Adik ppuan aku dah balik uitm shah alam minggu lepas...
Adik lelaki aku..ada ja kat umah neh...ngah layan Formula 1...
Mak ngah masak kat dapur...
Abah..ngah layan Formula 1 (dia yang tgk sebenarnya..org laen terpaksa tgk..ahaks!)
Aku? Ngah online...sambil konon2 layan Formula 1...

0 komen: