Saturday, June 13, 2009

Jalan-jalan 7 June 2009

Ni gambar2 minggu lepas....

Ujung minggu lepas...hari Ahad...7 June 2009....

Kenduri kawen member UIA aku...Faizal..

Aku dan kawan2 ofis aku dapat jemputan...

So kami berempat pown pergi la...




Lepas kenduri tu...kami berempat pegi ke Jusco Bandar Perda..untuk membeli kasut ngan suar (mcm post aku dulu)...heheheh....

Ini beberapa gambar kami kat Jusco....hhehe...sambil2 tunggu abang jaga kaunter pi check harga kasut aku....ada ke..sepatutnya kasut tu...RM149.90...diskaun 70% so harga dia dalam RM42 lbey...abg tu leh scan harga apa ntah...then less 70%....tinggal kasut sport harge RM17 jek...terkejut aku masa bayar tu...

Dengan muka yang agak blur aku pi kat member2 aku cerita...then sebabkan aku takut aku takkan tenang...hehehe..aku pown pi la tanya balik kat abg tu...dia pown pi la tanya budk2 promoter tu...ade ke patut...bdk2 tu dok maen sticker harga tu..so depa lekat mcm2 harga kat kutak kasut tu...hahaha...mcm2 hal...



0 komen: