Tuesday, June 2, 2009

MIM-TRYLA 2009 (Part 2)

Sambungan daripada post sebelum neh..berkenaan MIM-TRYLA...

Mesti ramai yg terfikir2...menatang apa la TRYLA tu...

Ekceli aku telah dihantar oleh direktor haku untuk men'join' satu training yang di konduk oleh MIM...

So training neh adalah untuk melatih menjadik Leader...TRYLA tu stands for Tunku Rahman Youth Leadership Award....

TRLA ni selama seminggu...so aku takkan online dari 16 june hingga 23 june 2009...

Aku akan mendaftarkan diri di MIM management house di Jalan Ampang...jam 8.30 - 9.30 pagi...Di situ akan diadakan Opening Ceremony...lepas tu...tak sure lak aku ke mana kami akan di bawa...dan seterusnya..selama seminggu..

Pada 22 June 2009 tu...akan diadakan Closing Ceremony Dinner...yang akan di sertai VIP dan jugak guests2 jemputan...

Hurm..mcm not bad la..tapi tadik aku da baca dia punya rules and regulations..perghh..

1. No henpon for 1 week?? All henpon need to be hand-in to the faci until after finish the TRYLA.

2. Kena bawak 2 pasang kasut sukan.....dah la nak dua pasang...only kaler putih lak tu???

3. T-Shirt berkolar sahaja di benarkan...waduh2...

4. Tudung...kaler putih sahaja dibenarkan...isk isk...

5. Kamera pown tak dibenarkan...kononnya pihak MIM akan mengambil gambar yang secukupnya dan akan di share kan ngan sumer..

6. tadi kata kena bawak 2 pasang kasut sukan..lepas tu kena bawak 1 kasut toilet...tak lupa jugak..1 pasang kasut untuk closing ceremony.. pergh.. giler banyak kasut?

7. Laundry on your own...hahaha..itu pown depa nak bgtau...naper tak bgtau ironing skalik...hehehe...

8. Before pergi..kami kena siapkan satu esei berkenaan ngan local atau global leader berkenaan dengan sumbangan dia...dan submit waktu registration...pergh...pening2...

So disebabkan beberapa faktor di atas...aku da mcm berat hati sket2 nak pegi..tapi takper la...hope aku akan dapat pengalaman menarik nanti...

Apapun..doakan yang terbaik untuk ku..isk isk...mcm nak pegi mana2 ja...

Hahaha...dun worry...akan ku update di sini lepas aku balik nanti...
Betul2 aku harap aku akan dapat enjoy dan belajar sesuatu nanti...hurm...

Ada sapa2 yang pernah pegi? Ada apa2 suggestion?

2 komen:

AuraFIza said...

g je la..
benda baik tak pyah pk byk kali..
hehe..

Unknown said...

hurm..pegi mmg tetap kene pegi...

tapi nak kene memotivasikan diri neh...isk isk...

apapun..thanks for the visit....