Sunday, June 7, 2009

Laporan kerosakan

Kejadian 1

Hari: Sabtu
Tarikh: 6 Jun 2009
Lokasi: Sunway Carnival
Bersama: Hadi (adik lelaki aku) & Mak (mak aku laaaa)

Laporan kejadian: Sepasang kasut sport, sehelai suar track itam, 3 pasang stokin, sehelai t-shirt dalam (inner) dan sepasang stokin tangan telah berjaya menjadi milik haku...

Kerosakan: Kasut - RM40 lebey / suar track - RM30 lebey / stokin - RM10 (3 pasang) / Inner - RM18 / stokin tangan - RM5

Jumlah keseluruhan: hampir RM100...

===========================================================

Kejadian 2

Hari: Ahad
Tarikh: 7 Jun 2009
Lokasi: Jusco Bandar Perda
Bersama: Nisha, Haida & Kak Miza

Laporan kejadian: Sehelai suar track suit (jalur kunen), sehelai t-shirt berkolar kunen, sepasang kasut puteh berjalur kunen, mosquito repellant dan panadol extent telah pown menjadi milik haku...

Kerosakan: suar - RM36 / t-shirt - RM30 lebey / kasut - RM44 / mosq repellant & panadol extent - RM15

Jumlah keseluruhan - RM130 lebey

==========================================================

Di atas adalah laporan kerosakan terhadap beg duit haku...

Untuk pengetahuan semua...Diyana bukanlah seorang yang suka bershopping...

Tetapi apa yang di beli di atas semuanya adalah kerna terpaksa...hahaha...siyes...

Kalo ada yang da baca post sebelum neh...ni sumer adalah barang2 yang aku terpaksa bawak untuk ke TRYLA...

So...takpa la..sesekali kan...(tapi aku still tatau la nanti aku nk wat apa ngan 2 pasang kasut sport tu)...

Yeah...aku da bersemangat nk pegi neh...banyak barang2 baru...hurm...muat ke aku nak masukkan dalam beg haku neh...dah la takley la nak bawak beg besar2 sangat...bukan apa..kang aku sendiri gak yang tak larat nak bawak...hehehe...so kena la berpada2 sket...

Kengkawan...doakan semoga aku dapat gumbira di sana eh...tak sabar gak neh....isk isk...

Mesti rindu ngan blog haku nanti...hurm...seminggu takley online...hurm camna eh...YM lagik...FB...hurm...myspace...isk isk...

0 komen: