Saturday, November 1, 2008

Hari ni hari Sabtu....

Erm...bangun awal...sebab nk gi prektis netball...hahahahah...yessss...im going for the netball practice...after a few years talking bout going...this is the first time i went...

Panas giler praktis kat padang skulah St Georges tu...aku pi ngan Ros n Nisha....tapi..cik Nisha tu...tukang amek time je...duduk tepi padang...hampeh jek...dressing da sesuai...tapi tamau men...hahaha...

Lepas praktis...depa suro aku join pwc nyer team...aku pun...dengan segan2...setuju..terpaksa la jugak setuju...erm..takkan nak kata tak setuju kot...kan kan???

Lepas maen...pegi tgk org men badminton...kat CRC...erm..okay la jugak..dua2 team masuk semi final...tapi kami tak tunggu lama sangat...lepas sembang2 ngan azhar...kami pun bercadang nk pi makan...

Setelah punya susah nk pikir...kami pun benti la kat nasik kandaq Khaleel...alang2...kami have lunch...makan nasik beriani tu...sedapppp...ahahaha....

Sampai kat umah...aku mandi2...rehat2 jap...then pegi amek Nurul...kami pi beli hadiah untuk baby Azirah (next post - aku nak pi umah dia esok pagi..)...kebetulan time tu...perghhh...pacific ngah sale...sikit punya best ka...kami pun apa lagik...lepas beli hadiah untuk baby azirah...jenjalan kat blah beg n kasut...aku beli satu purse...hehehe Sentini...tak mahal sangat pun...maklum laa SALE!!!!

Nurul punya pusing2 pun....tak jumpa kasut yg dia nak...kagum haku ppuan ni...hahahaha...lepas tu pi ronda blah baju2 lak...erm...okay la mmg murah2 giler la jugak...aku mula2 nak beli satu jeans tu...pi la dengan best fitting...skalik...low cut blakang tu....sluaq untuk tunjuk underwear...tu yang aku malas tu...erm...so aku tak beli....tapi nurul..ada jugak la sambaq satu t-shirt o'reef...cantek2...

biasa la ppuan neh...walaupun takde la suka shopping sangat haku neh...tapi time sale cenggini...erm..best jugak...hahaha...rambang mata woo......sampai tatau nak pilih...seb baek la duit pun ada...buleh gak...membeli...hehehe...tapi takde la melampau sampai ber beg2...hahahha...biasa2 jekkk

8 komen:

Anonymous said...

ala, akak nie..sy x main pun nak bg tau...time keeper pun org penting tau...hahaha...

Unknown said...

mestila kene bgtau...penting tu...hahaha...semangat ngan baju, suar...tapi time keeper jek..isk isk

Wak Zailan said...

nak kawin dgn awak boleh?? nnt xpayah saya baca blog ni, mesti awak ceritakan di telinga saya!!!

ct hani said...

ada peminat nampak..ahaks..

Anonymous said...

ha?akak, ada org ajak kawin...=)

Unknown said...

hahaa...peminat la sangat...da nak kawen tu 2 minggu lagik...

Anonymous said...

assalamualaikum...

Unknown said...

erk...sapo neh eh?