Saturday, November 22, 2008

diyana CATWALK??

Dalam banyak2 benda dalam dunia yang buleh di buat...aku...Diyana Fauzi telah memilih untuk mencuba CATWALK...

Kenapa aku pilih untuk mencuba? mungkin hanya untuk mencabar diri sendiri...samada aku mampu untuk catwalk atau tak...

Sebenarnya aku dah di beri banyak kali peluang tiap2 kali aku ke sana...dan tiap2 kali mereka tanya samada aku nk cuba atau tak...aku menolak....

Tapi tak sangka..hari ni...aku menyahut cabaran itu...untuk catwalk...satu perkara yang aku tak pernah terpikir aku akan buat jugak...isk..kenapa aku terima hari ni? apa beza hari ni dan hari2 lain? aku pun tak tahu kenapa...secara spontan je aku terima...ala...catwalk je...bukan susah sangat kan....hahaha..ye ker?

Setelah siap lengkap dengan pakaian yang disediakan...haku pun ke platform yang disediakan..tiba2...melihat penonton2 di bawah...jantung aku tetiba rasa berdegup terlebey kencang laks...isk isk..kaki tetiba ketaq la pulak..isk isk..mmg saspen la...rasa mcm xnak teruskan pown ada...tapi dah alang2 ada kat situ...takkan nk tarik diri laks...adoi...naper lak aku setuju nak buat natang neh tadi...isk isk...

kaki mmg jem seketika nak jalan tu..isk isk...diyana..bukan nak wat apa pun...jalan ja...isk isk...

erm...takper la...apa nak jadi pun jadik la...aku pun jalan jer la...dengan pelan2 ...jalan..kontrol rilek walaupun kaki ada ketaq2 sket...tapi tak pa...takpa...hahahah....sendiri sedapkan hati sendiri....

naseb baek...akhir nya selesai jugak bende neh....legaaaaaaa....hahaha....rasa mcm tertinggal jantung ku di atas tadik...isk isk....

untuk gamba2 waktu catwalk tu...nantikan post akan datang k.....detail2 nya pun akan diberitahu nanti....tungguuuuuuuuuu

7 komen:

Anonymous said...

waa.....betul la......aktiviti yang diluar jangkaan....cepat la upload...suspennn ni.......

wutsLeft said...

muahaha.. berapa hari ko wat research tgk kucing berjalan nih..

Anonymous said...

wah wah...nak tgk gmbr..,..x ku sangka...=)

Anonymous said...

kak diyana cepat2 buh gmabaq... satu malaysia nk tgk kak diyana catwalk...kalo ade video lagi baguih..haha

zie said...

Pictures pls......cayalahh...go girl!!

Anonymous said...

lamanya guen nungguin.....mana nya gamba...naik misai da ni tgu...misai minum susu...pastu nanti leh la lap balik..hahahah

ct hani said...

dyana catwalk?!hehe..mcm xpercaya.cepat la upload gambaq