Monday, November 10, 2008

THE Netball Game!!!

Lokasi: Methodist Girl School, Jalan Logan
Tarikh: 8 November 2008
Jam: 4 petang

Setelah beberapa tahun aku tak pernah pegi training netball...buat julung2 kali nya tahun neh...aku pegi ke training...dan tidak disangka..aku terpilih menjadi player...mewakili pwc...ahaks..mcm gempak sangat je bunyinya...tapi betul la...setelah 2 tahun meninggalkan permainan netball..aku kembali bermain..dengan post aku dulu...GS - goal shooter.
Kami sepatutnya bertemu dengan team dari JS Soo...tapi ...hahaha...depa tarik diri...tatau la sebab apa kan..tepi depa tak muncul untuk registration kul 4ptg tu...
So....hahahha...kami terussssss masuk SEMI FINAL....bertemu dengan KPMG...juara tahun lepas....yang dengar nya...dah berlatih bersungguh2 berminggu dari sejak micpass game neh start...kami?? hahaha...aku sendiri pun baru 3 kali pegi praktis...hehehe

Sungguh ramai penyokong yang hadir pada hari neh...waduh...saspen sungguh aku rasa...hahaha..giler lama takdak org meletakkan harapan setinggi gunung...erm...

Beberapa aksi ketika di padang ....ekceli lebih banyak di tepi padang...hehehe...tapi hari yang agak besttt la hari tu....
Permulaan yang agak okay sebenarnya...takdak la teruk sangat kami main....awal2 tu....aku berjaya gak score...hehehe...wat gaya2 long shot...agak jauh la jugak aku shoot...tak sangka gak aku leh shoot sejauh itu...ahaks...bangga seketika....
tapi kan...itu lah satu2 nya point yang aku berikan kepada pwc...yang laen2 semua di berikan oleh GA kami...Moi Tean...erm...tapi okay la..aku leh bekerjasama dengan dia...aku tadak masalah la ngan dia...erm...
tapi agak hebat la kpmg punya team...hahaha...bayangkan...sampai aku rasa...most of the time...aku mmg jadi pak pacak jer la...hahahha...eh silap..mak pacak...hahaha...tapi sian ros..dia jadi GK...mmg bekerja keras la...tapi tak pa ros...jasamu dikenang...hehehehe...
tapi...walaupun kononnya tak brapa main...tapi suar aku..agak kotor la jugak...beberapa kali wat stunt...hahaha...jatuh sensorg...takdak org tolak pun jatuh...time org tolak..tak pulak jatuh...ahahahha....mcm2 je la haku neh...isk isk...
panjang2 citer neh...nak tahu ke score nya brapa...hahahahhaa ini mmg aku nak gelak besar la...final score nya....18 - 5....hehe..konpem2 la 5 tu pwc...aku score satu je lak tu...isk isk..apa la diyana...malu siuttt...
tapi kali ni..mmg bangga la dengan supporter2 yang datang...agak meriah la kali neh...mmg happening la...mana ada team laen yang bawak belon2 la...tapak tangan la...untuk menyokong...







Wah2...tapi apapun...ucapan berbanyak2 terima kasih...kepada semua kengkawan yang datang menyokong....n all the supporters...haha....we are the best...ahaks! walaupun tak menang...hehehe...

2 komen:

ct hani said...

rindu ar zaman2 tu..main netball walaupun setahun sekali..huhu

Unknown said...

tu la kan...pergh...best tul men masa tu...walaupun asek2 kalah jaa...hahaha