Monday, November 10, 2008

Muhammad Ali Imran...

Erm sudah lama aku hutang kawan2 aku sumer citer2 aku...paling penting citer pasal lawatan aku ke umah kawan aku yang baru bersalin...hehehe...comey...


Pada tanggal 26 Oktober 2008, lahir lah seorang putera didalam keluarga seorang kawan kita..hehehe..Muhammad Ali Imran. Macam yang aku da bg tau dalam post sebelum neh..aku pegi melawat pada tanggal 2 November 2008 di Kepala Batas bersama2 dengan Makcik Hani Radiah ngan Kakak Nurul...hehehe...bagus la Muhammad neh...tak banyak bunyi..and sanggup bangun untuk memberikan post menarik untuk makcik dan kakak2 neh...

Alhamdulillah sebab kelahiran nya sempurna...cukup sifat...tiada komplikasi kepada dua2 ibu dan anak...

Aku juga mendoakan agar Muhammad akan menjadi anak soleh kepada pasangan Azirah dan suami.....amin...

2 komen:

AziE-rAh said...

Wah...wah..wah...
ada gak citer anak aku dlm nie erk...
bestnye... anyway thanks and sorry la coz baru baca...
aku sblm nie mmg tak minat nak baca blog...
ari nie bosan lak..
tue yg tgk2 blog hang tue...
best aar....
and nice sgt blog hang nie...

Unknown said...

wah2...terima kaseh kepada princess azie kerana sudi menjengah ke blog lady diana ini...ahaks! satu penghormatan..

mesti la ada...yg ada gambar..insyallah aku akan cerita punya la..n aktiviti2 menarik dalam idup aku...hehe...