Thursday, October 16, 2008

Nokia 5220

dari masa gi Taiping hari tu...Hadi dok belek henpon...dia kata henpon dia dah bengong...so dia dok bodek aku sponsor dia...biasa la...adik2...sesekali blanjer la...so aku suro dia diskas ngan abah...

tak nyempat2 time nak balik dr taiping ari tu...dia dok bodek abah....seb baek abah kata okay...provided tunjuk model tu...n bgtau apa beza ngan hp lama...kiranya kena ada upgrade sket la kan..kalo tak...wat per tukar...

so dia tunjuk la kat abah....masa dia tgk kat kedai hari tu...henpon nokia 5220 xpressmusic...henpon tu mcm senget2 sket...ada lubang kat bawah tu sket...

so masa pi sunway carnival untuk berbuka hari tu...kitorg pi la survey2 henpon tu...kat kedai nokia...erm...kalo mcm aku neh..puas hati sket kalo beli kat kedai nokia...hehehe...

so tgk harga dia...RM799....tp dia kata boley bagi RM700...skalik ngan 1G memory card...setelah abah belek2...dia approve...hehehe...aku slaku sponsor pun...okay jek...

adik aku trade henpon dia...bagus gak...dapat dlm rm200...so tinggal rm500 je aku nak kene sponsor...hehehe...



Hadi ngan henpon barunya...



Henpon baru dia...



Ini la...Henpon baru dia...

0 komen: