Tuesday, October 21, 2008

Klinik Famili??


Semalam adik aku batuk n selsema yang agak teruk la...sian dia...hehehe...asek dok bersin n batukkk ja..so mak ajak pi klinik...Klinik Famili kat area Tuna..takde jauh mana pun...dekat ja...

Setelah nama adik aku kena panggey masuk dalam bilik doktor tu...mak aku masuk ngan dia...aku ja dok nganga kat luaq tu sambey dok tgk bangla2 dok amek ubat2 depa...
Sambel2 dok tunggu tu la aku amek gambaq2 kat atas tu...erm...lepas kluaq...adik aku cerita...doktor tu cek..2 menet ja..tapi sesi mak haku sembang ngan doktor tu yang tak tahan...mau 15 ke 20 menet...isk isk...maklum la...doktor tu pun ppuan...n mak orang gak...tu yang rancak sembang2 pasal anak2..hahahaha...adik aku lak...tensen jek...
baru la aku tahu....apa sebabnya di gelar Klinik Famili...kiranya berunsur ke'famili'an la...itu yang penting tu...ahaks!! nama melambangkan keadaan sebenar tu...perghhh..
lepas diorg kuar...tunggu amek ubat...sambel tunggu ubat tu la...muka adik aku yg agak tensen tu...hahahaha...
lepas dari klinik neh..kami pi sunway carnival lak...makan laksa kat Laksa Shack...hehehe...layan....

0 komen: