Thursday, October 23, 2008

aku lak sakit...

setelah adik aku sakit...aku lak yang sakit...demam, selsema n sakit tekak....
semalam gi doktor suku...amek ubat je sebenarnya niat haku...skalik...doktor bagi MC skalik...aku pun terima la dgn hati terbuka...ahaks...
ari neh...MC...pagi2 da call bgtau aku MC...aku ikut mak n abah aku gi breakfast kat Kassim Mustafa...erm...makan roti telur..okay la..walaupun tekak aku mmg takde rasa pun...erm...
tapi yg musykil nya...aku nampak mcm Faizal...mamat yang aku chat dulu2..mula2..nampak muka dia...dah agak da...tapi lepas tu nampak jaket dia...ada tulis nama "Faizal"...lagik la aku rase mcm konpem..tapi mungkin dia pun tak kenal aku da...tak kesah sangat pun...penah jupe dia skalik jer pun...kat midvalley masa tu...erm...mcm2 citer lak bila MC neh...ahaks!!

7 komen:

ct hani said...

Faizal,mcm penah dgr je nama ni..hihi. sakit lak dah, hope cepat sembuh ek. xsabar nak main bowling nih..

Unknown said...

ala ct....citer masa muda2 dulu...mestila ct tau...ahaks!!

ct hani said...

tu la pasal..tp dah lupa lak nama.maklumla, dah tua...huhu

MK said...

kawan pun mcm pernah dgr gak..

Unknown said...

ahaks...kalo ingat la kan...dia neh yg kes anak mak tu...ahaks!!!
giler manja ngan mak dia...hehehe...

wutsLeft said...

name siapa neh.. haku mcm x kenal plak dah..
muahaha

Anonymous said...

sebut pasal anak mak, teringat ofis boy skg.anak mak jgk..xtahan.
mai bukak pej pastu hilang gi antar mak..-cthani