Tuesday, October 21, 2008

rumah azizah...



Erm...akhirnya sampai juga kami ke rumah Azizah di Taman Pondok Upeh, Balik Pulau. Yang hadir, aku, Nurul (kawan haku), kak Miza, Nisha, Hooi Choo, Yong Chin ngan Haida. Makanan yang di sediakan...wah2..sedap gak...hahaha...mahu beberapa round gak aku layan...ada soto...(walaupun yang soto tu...sepatutnya lontong ngan kuah kacang...ahaks!!), bihun goreng ngan ayam goreng berempah...erm..

soto tu sedap...banyak gak aku blasah soto tu...heheheh...ayam goreng berempah tu...isk isk...amatlah lazat...sedap..isk isk...

Review yang selebihnya pasal makanan2 tu...aku serahkan kepada kengkawan aku yang lelaen untuk komen..hehehehe...

Tapi...baby Aisya tu mmg comey sesangat...cuteee...hahaha...baek lak tu...erm..tapi tu la...ikut citer mummy dia...dia neh kuat nangis...hahaha...sajer je kot...nak bermanja ngan mummy dearest dia...hahahaha....

3 komen:

zie said...

Thanks korang sebab datang.

Makanan sedap ek? Salah delivery by caterer tuh sebenarnyer...he he ...

Anonymous said...

hehehe...sama2 la sebab jemput kami dtng...salah delivery? u order apa sbnrya?

Unknown said...

sebenarnya...dia order...nasik impit, kuah kacang ngan kuah lontong...skalikkkk smpai soto...hahahhaa...