Thursday, October 16, 2008

Hari ni hari isnin ~ Monday blues...


Hari ni hari isnin...not much thing happens today...pagi2 abah hantar smpai ofis...sebab nk pegi servis 800 kesayangan aku tu...awal2 pagi lagi...baru kuar dari seberang jaya dah jem giler...erm...jambatan takyah citer ar...lagik la jem...bayangkan la...sikit punya banyak lane..nak kene kecikkan jadik 2 lane jek kete...mau tak jem kan....

hari ni..mcm bos lak...smpai keje kul 9 pagi...hehehe..stended la tu...isnin..jem lak tu...

sampai2 jek keje...biasa la..wat2 keje...nothin much...malas2 nk wat keje pun membuak2...ahaks...

giler tak sabar tunggukul 5 ptg...balik tu...gi bazar ramadan bagan dalam..beli kueh lapis, seri muka, air tebu untuk aku n adik, air nyok untuk abah....

gi terawih malam td..tak sngka lak leh jumpe member skulah...erm...punya la dok sembang...dia citer pasal dia dah tukar keje....best jek dengar...bila la aku neh nak tukar keje...tak busan ke keje yg sama eh? ahaks...tp mungkin aku da agak selesa ngan environment keje kat situ...itu yg takde la beriya2 sangat nak resign...

kadang2 dalam hidup neh..kita tak boley pilih apa yg kita suka n tak suka...cuma kadang2 kita sendiri yang kena pandai menyesuaikan diri dengan keadaan sekeliling...kita tak boley nk sentiasa mengharapkan yg orang akan ikut cara kita...ini la nama nya tolak ansur...sesekali...kita kena la dengar dan cuba suaikan diri ngan org laen jugak...

kadang2 aku pelik bila asek dengar org komplen pasal kehidupan diorg...tapi tak pernah berusaha nak mengubah kehidupan sendiri..komplen2 n komplen...nyampah gak dengar...isk isk...

tapi...lantak la...malas aku nak layan...ahaks!!


0 komen: