Tuesday, June 1, 2010

Ubat, sakit dan aku..

Aku nk update blog..tp tatau nk update apa sebenarnya..hahaha..

Ari ni td aku pi keja awai..sebab aku drive..dengan niat nk wat keje awal..n nk stay lewat sket nk habeskan keje..

Tapi tak sampai tghari..aku tetiba sakit kepala giler2..n mcm asek nk muntahhh jek..huhuhu..aku tak brani nk lunch..so aku gi surau..tido..heheheh...

Bangun2 tu mcm okay sket...tp bila dok kat ofis..mcm sakit jek..kepala makin sakit..huhuu..makin rasa nk muntah..(minum teh pun rasa cam nk kuar balik..huhuhu)

So lepas aku settle kan keje aku sket..aku bgttau boss aku yang aku nk gi klinik jap..amek ubat serba sket..

Aku gi klinik..doktor bg ubat2an..aku tak selsema pun..tapi tetiba depan doktor..leh lak bersin2...huhuhuh...dengan itu..doktor pun bg la aku MC sehari esok...hehehe...

Biasa la..sakit2 neh..kena la makan ubat..rehat sampai sembuh..then dah betul2 sehat..leh la wat keje lik..leh full time fokus kat keje..tetambah lak da peak period..hehehe..

Sebenarnya aku neh sakit dari ujung minggu lagik...hari Sabtu ari tu..masa kat KL..aku demam + selsema + sakit kepala...(owh ha..aku tak citer pun pasal trip aku ke KL eyh..tgk la nanti)

p/s: to someone yg ngah sakit gak neh...lagik teruk sakit dari aku..please take care of yourself eyh..

0 komen: