Friday, June 11, 2010

Demam Bola - WorLd Cup 2010

Ujung minggu neh..ramai org kat umah aku..hehehe..sedara-mara aku pakat2 mai umah..

Tapi aku bukan nak citer pasal neh..hehehe..tapi aku nk citer pasal hari ni...lebih tepat lagik...malam ni..

Aku neh bukan peminat bola pun..hehehe..biasa la..kan da start demam WORLD CUP...

Umah aku pun tak terlepas dari demam sebegitu..huhuhu...biasa la..ngan Adi, Abah aku..dan juga sedara-mara aku..perghh..riuh giler tgk bola..

Malam ni..first game..South Africa lawan Mexico..

Hurm..suker aku tgk game neh..perghh..best2..tambah2 lak tgk kat HD...pergh..mmg jelas giler la tgk bola..nampak sebijik2..hehehe...

Game ni pun not bad gak ar..ingatkan South Africa kantoi..tp rupa2nya..okay la..

Ni aku update neh pun..sambil2 tgk bola la neh..hehehe ..mcm aku kata..aku bukan peminat..cuma tumpang2 tgk jek..hehehe..

Wah...dah gol 1 South Africa..mmg sangat cun la bola dia..corner..perghh...

Kagum lak aku dgn diri aku sendiri dapat mengomen pasal bola neh..hurm..jangan2 aku da kena demam BOLA gak neh..mungkin tak kot..kalo tanya aku team fevret aku...aku tak dapat bg jawapan..bukan apa..tatau nk kata sapa...hahaha

Aku lebey minat tgk..je game memaner..then kalo game tu btul2 bagus..kalo team tu btul2 bagus..mmg layannn...ahaks! contoh mcm malam neh la..hehehe..

Alamak..dalam aku dok tulis2 neh..Mexico lak gol satu lagik..huhuhu..so skang ngah satu sama..alahai...

Sapa rajin2 nak layan neh..meh la tgk sini... (http://www.fifa.com)

0 komen: