Wednesday, June 30, 2010

Hari2 ku...

Wah2 berabok da blog haku neh...hehehe..maap la yer..asek balek lambat jek skang neh..takder masa nk update...

Aku takde citer sangat pun nk update kat sini. hari ni ja aku balik awal sket dari biasa..itu pun sebab aku nk kena pegi bank n amek duit nk bayar utang sket2..hehehe..

Meh aku citer apa jadik hari ni...ptg td aku dapat tahu yg aku dapat naek untuk kali ini...naek apa? haih..aku di naik'kan tanggungjawab dalam ofis...huhuhuhu..makin berat la keja..tapi ..insyallah aku akan cuba sehabes baek...

Kepada kengkawan laen yg turut sama di'naik'kan dengan aku...tahniah yer...meh kita sama2 berkeje keras...hehehehe...yeker..skang je mcm smangat konon..hahahha

Erm..selaen tu..ujung minggu neh...aku nk pi Langkawi!!! Yeay!! tak laen tak bukan, dengan kengkawan aku...tak sabar nye...dari hari tu lepas booking motel..aku da tak sabar...sebab tu mcm keje keras sket minggu neh..supaya leh lepak2 ujung minggu neh..hehehehe...Langkawiiiiii tunggu kdatangan aku ya...hehehehe

Apa lagik eh..tadak apa da sangat...nantikan la..kalo ada masa..lepas balik Langkawi tu..aku post eh..hehehe..daaaaaaa...

5 komen:

Anonymous said...

uikssss... nek pangkat hantaran nek tak syg?
huhuhuhuhuhu...

MiSz An said...

hehe... i smell smthg fishy here. hihi.. Congrats bebs, leh banje kami! woweeeee........

de_are_na said...

anon: tatau arr...hahahaha...

an: aku baru lepas mkn ikan goreng neh..sedap wooo..hahaha..thanks!!

Anonymous said...

aramakkk tatau ka?
huhuhhuu nak kire duit tabung ayam neh ader bape sen..huhuhuu

de_are_na said...

tabung ayam ehhh...bukan da pecah ke ari tu..hahaha...