Sunday, May 30, 2010

Gathering!!! Done!!

Pertama skalik..aku nk ucapkan berbanyak2 terima kasih kepada kengkawan yg sudi menghadirkan diri pada Jumaat lalu untuk menghadiri Gathering bagi Geng2 OneYearMatrix...

Aku juga ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada cik Bai kerana membenarkan Gath ini berlangsung di rumahnya..

Berikut adalah kengkawan ku yang hadir:-
  1. Bai - nama pun tuan rumah kan..hahahah
  2. Aku - single
  3. Zuraida - bersama suami dan anaknya
  4. Fah - dan suami
  5. Wan Noddy - bersama bakal suami (hahaha betul tak neh..)
  6. Hawere - bersama suami dan anaknya
  7. Hanan
  8. Amalina
  9. Idealia (sowi kalo salah eja..dari dulu tak pandai nk eja..huhuhuu)
  10. Faizah - dengan suami
  11. Raihan - dengan kecewanya dtg berseorangan..hahaha
So total sumer..ada la dalam 16 orang...

Bagi aku...aku sangat enjoy dapat jumpe kengkawan sumer..really2 miss u olls...missing the old days...haih...
Seronok dapat mengupdate diri masing2 sambil dapat menikmati makanan yg sedap2 di bawa...

yg ni..Fah bawak...tp bukan dia buat.hehehe..dia order jek..ahaks..very2 cute...

Ayam untuk nasik ayam yg Bai masak...nyum nyum..

Bahan2 untuk nasik ayam...


 Apam balik...saper bawak eyh..


Popia goreng - Hawere bawak...30 bijik yer...


Donut daripada Dunkin Donut...Puan Ida bawak..anak dia uli..hahaha


Kuah Spagheti yg Bai masak..


Kek cokelat dari Penang..aku yg bawak..ngeh ngeh.,.(Yayah buat...bukan aku pown..hahaah)


Sate yg Zuraida bakaq...perghh..sedap sungguhhh



Ada juga makanan2 laen yg tak der gambo..bukan apa...sesetengah dari makanan tu lum kuar dapor..dan ada lak yg sampai selepas gambo2 neh sumer di ambil...

Maap la..sumer gambo makanan...gambo org2 sumer ada ngan org len...takder ngan aku..hahaha...

(updated on 31 May 2010)

2 komen:

bai said...

haha...thanks deyna sbb bertungkus lumus organize this gath...thn dpn kita wat lg...hrp2 kedatangan lebih meriah dr thn nie...sori sgt2 kalo layanan aku tidak memuaskan...dh lama x jmp kwn2...jd terkedu jap...and...maaf byk2 gak kalo mknan x sesedap mana...hehe...

de_are_na said...

ala bai..okay ar tu..

ahaks..leh terkedu lak eyh..

tp siyes la..best sgt waktu lepak2 tu..

n bai..thanks sebab hantar aku smpai universiti..kalo aku sorg tu..cam tak sampai2 jek..hahaha