Friday, October 30, 2009

AIGS REUNION TRIP 2009 (26 - 27 Disember 2009)

Assalamualaikum kawan2 ku seAlMashoor Batch PMR 1998 & SPM 2000 sekalian...

Ini adalah utusan rasmi bagi menjemput kawan2 semua bagi menghadiri Majlis Reunion AIGS 2009 (ke-4).

Objektif Reunion ini adalah untuk berjumpa kawan2 (setelah sekian lama tak jumpa) dan juga meng'update' kan diri masing2.

Butir-butir adalah seperti berikut:-

Tarikh: 26 - 27 Disember 2009
Lokasi: Glory Beach Resort, Port Dickson

Untuk maklumat lanjut, sila lihat gambar di bawah.

Jika ada sebarang pertanyaan ataupown masalah, sila tinggalkan comment anda, ataupown email kan persoalan ataupown pertanyaan anda ke email saya (de_are_na@yahoo.com).

p/s: Di harap Reunion 2009 akan berjaya dan meriah dengan kehadiran rakan2 semua...



2 komen:

intan Norafzan said...

aku merasa sgt sedih sbb xdpt p reunion almashoor tu....
aku hrp hempa enjoy k..
reason aku xdpt dtg is bkoz 27hb tu kakak aku kawen laaa....erm, 26 tu aku free tp kalo nak p pd tu kira2 cam sesat kot nti hehe..
anyway enjoy!!!!!!

Unknown said...

hurm takpa2 intan..aku rasa kami akan bertambah enjoy dengan ketiadaan hang...ahaks! gurau saja...