Sunday, October 4, 2009

Beraya di Kuala Lumpur

Hujung minggu lepas..kitorg satu famili turun KL untuk hantar adik ppuan aku balik Shah Alam. So, kami semua mengambil kesempatan itu untuk beraya di KL...

Biasa la..kat KL, kami duduk umah Mama kat Sungai Merab Ulu Lodge..hehehe....

Hari Sabtu tengahari tu..kami pergi beraya umah Makcik Husniyah kat Bangi, Seksyen 7.
Biasa la..dengan anak2nya yang 7 orang tu...agak riuh rendah gak la umah tu...time nk makan lunch tu lak...abah aku call sepupu dia yang dok kat Puchong...kebetulan Makcik Rohaya tu ada kat umah dia...dan juga ayahnya (Tokcik) dan adik bradik dia yang laen..semua berkumpul kat umah dia...

So..abah aku pown ajak la Makcik aku sekeluarga untuk pegi beraya kat umah Makcik Rohaya...



Gambar2 sepupu2 aku, abah aku dan Pak Teh di rumah Makcik Rohaya


Hurm..selaen tu..ada gak sorg sepupu aku yang paling kecik..dia neh best..sebab suka duduk ngan haku..sebenarnya..gambar2 yang kat atas tu pown..dia yg dok pi tangkap...hehehe...



Aku ngan Ithqan

0 komen: