Wednesday, October 21, 2009

Adakah aku orang?

Hari ni aku sangat letih...tapi keje banyak..so bertambah2 letih diri ku ini...

Sebenarnya aku tadak apa sangat pown nak post..tapi saja la nak share ngan sumer plan haku...hahaha..

Actually ofismet haku baru saja resign dan kami dok plan wat dia punya farewell...setelah di bincang2 dan diskas2...akhirnya kami semua pon membuat keputusan...

Hari sabtu neh..kami akan ke Bukit Merah Laketown..(jom la sapa2 nk join..jumpa di sana ya...)
Maybe lunch kat sana..then mandi2 la...

Mandi dan mandi lagik sampai petang...lepas kecut habeh tangan2...akan gerak balik ke Kuala Juru..untuk Majlis Makan Malam Kali Terakhir Bersama Mun...hahaha...

Kami akan makan kat kedai ikan bakaq Kuala Juru...

Lepas tu balik la umah masing2...

Hahaha..benda lum jadik lagik...gempak2 ja aku cerita...bukan apa...ni plan la...nanti aku akan cerita ...apa yg sebenarnya terjadi...hahaha..okies...

Aku ngah kat ofis neh...bosan giler nk wat keje..so sajer la menghapdet blog neh sebentar...ahaks!

p/s: title tu tadak kena mengena pown..saja ja..hahaha

2 komen:

miza said...

wei...korang x aci..buat kat bukit merah tu..ni yg jeles nih....

Unknown said...

orang ajak balik penang...tamo lak? hahaha...