Monday, October 5, 2009

Kisah Raya lagik...

Wah2...minggu neh pown sibuk raya lagik..isk isk..hahaha...

Hari Ahad lepas...aku, Alisya, Rose ngan Nisha pegi beraya di rumah Kak Ani...kat Tg Bungah...btol kan? hehehe...

Rose siap membuat delivery brownies lagik kepada Kak Ani..hehehe..jauh wo beli..dari Perda...hahaha...

Hehehe...lepas amek kek dari Perda tu...kami jumpa kat Caltex umah Nisha...then pegi ngan kete Rose ke umah Kak Ani...

Yang best nya...kami suma ingat nk pi ke Apartment Kak Ani tu...Blok pun ingat...yang tak ingat tu...cuma tingkat nya sahaja...hahaha...poning2...

Rose ngan Nisha kata..mcm tingkat 3...kami pun pi tingkat 3...harap kat haku..aku mmg terusss tak hengat..hahaha...

Dari tingkat 3..kami pi tingkat 8..lepas tu..hampir suma tingkat la kami try..seb baek la ada 10 tingkat ja...kami dok cuba call Kak Ani tapi tak dapat..tu yg kusut tu..hahaha..

Last2 tu tinggai tingkat 9 ngan 10 ja blum pi...masa tu kami kat tingkat 4 kot...dalam dok tunggu2 lif tu..seb baek...call Kak Ani..leh dapat lak..hahaha...rupa2nya...rumah Kak Ani tingkat 9...hahahaha....ponat2...

Alisya pown siap wat statement.."Nanti rosak lif neh kita dok kuar masuk" Hehehe...

Sesampai kat umah Kak Ani...seb baek la..kami pown bukan yang terawal...ada dah tetamu yg datang...dia pown da nak balik...

Kami pown..sampai2...dok sat kat sofa depan tu...tapi takdan panas...Nisha memulakan langkah pertama ke meja makan...hahaha..lapaq katanye...

Wah2..menu Kak Ani...mmg marveles..Roti Jala ngan Kuah Kari, Nasik Impit ngan Kuah Kacang, Bihun Goreng, Spageti...pergh2...mmg best...tu ja kot..ada ka aku tinggai apa2 menu..rasanya dak...hehehe...

First2 skalik aku mmg aim roti jala...mmg nampak sangat sedap (sampai lupa nak amek gambaq)...Alisya lak makan spageti..wah bukan men berselera lagik..

Alisya mula2 malu2 la konon nak makan Brownies tu...tapi lepas Kak Ani bangun ja dari meja makan...terussss ja dia nak makan kek...hahahaa....sukati la hang Alisya oii...

Elok2 ujung2 makan tu....Din ngan kawan dia lak sampai...kami pun beransur2 la dari meja makan untuk bg laluan kat depa lak...hehehe....sudah2 la tu kan...sampai bila nk dok situ ja..hahaha...

Kami pulak lepak2 depan TV ..kat ruang tamu Kak Ani...hehehe...time tu yg kami sempat berposing2...hahaha..mantoppp...


Alisya ngan Nisha



Rose, Aku ngan Nisha


Alisya, Aku ngan Nisha


Rose, Alisya ngan Nisha




Lepas lama lepas umah Kak Ani...mak aku tipon..aku pown kena gerak balik...

Sampai2 kat umah...Aku, Mak, Abah ngan Alisya...pi umah Kak Ana..selang beberapa buah rumah dari umah aku ja...dia wat open house gak...kat umah dia...aku makan soto...hurm..sedap2...marveles...hehehe..ALisya tamo makan..dia da kenyang...hehehe

Balik umah lak...semayang Asar...then Hadi balik..kami pi Sg Petani laks..hehehe...Taman Arked...umah ex-staff abah aku dulu...

Pergh..umah dia cantek...Alisya kata..."umah neh mcm hotel..."hehehe...

Kat umah tu..Alisya makan spageti lagik...aku lak makan mee kari...dok ingat nak makan lemang dia...tapi...masa aku nak amek..habes la pulak...frusttt haku...isk isk...hehehe...

Balik dari umah kawan abah haku tu...dah kul 7 lebey..pergh..lama gak...sampai kat umah aku...da magrib...lepas maghrib..aku ngan mak..bawak Alisya pi McD lak...drive thru ja...hehehe...beli nugget set kat dia..aku sebenarnya nk beli aiskrim kat dia..tp bila dok order2 tu..terlupa terus...hahaha...siann dia..tapi takpala..aku da bgtau dia...len kali ja eh..siann dia..

Penat weh...hahaha...tapi sronok...time neh la dapat makan mcm2 makanan...hehehe...

1 komen:

nisha said...

yea...mai sy komen ye kak dena...=)
alamak...x tau nk komen apa ler...