Sunday, October 25, 2009

Bukit Merah Waterpark ~ Mun's Farewell (Part 1)

Ini ada beberapa keping gambar di Bukit Merah...hehehe..

Attendance:

1. Aku
2. Adik aku - Yayah
3. kawan aku - CT
4. Nisha
5. Mun (yang di raikan)
6. Rose

Sampai kat Bukit Merah dalam kul 12.45tghari..lepak2 makan..solat..dalam kul 1.30ptg kami pown masuk..

Masuk2..kami pown beli token untuk loker...sewa pelampung..then masuk tukar baju...

Lepas tukar baju...simpan barang2...dan mula la...MANDI!!!

Haha..dari kolam kanak2..ke kolam ombak (yang tadak ombak)...ke ape namer eh..papan lungsur yg turun ngan pelampung tu...then ke BOOMERANG...then ke kolam2 laen..huhuhu..

pasal apa BOOMERANG neh besar je huruf2nyer..bukan apa..giler menakutkan yang neh..siyes..jantung aku benti seketika..huhuhu..yang neh pown..bukan sumer naek..aku, Yayah ngan Mun ja..hahaha...

hehehe..selaen dari tu..sempat lagik si Rose ngan Nisha ngurat anak teruna orang..hahah..Aiman..ahaks!

Tapi siyes la..lama tak mandi dan enjoy sebegini..sangat2 sronok..hahaha...takde gambar yang di ambil kat dalam..coz sumer bende mmg tinggal dalam loker...

apapun kepada kengkawan ku sumer..saya mengaku..saya sangat2 enjoy...walaupown hari neh terasa kelenguhan badan2..hahaha..tapi tetapppp ENJOY!!!







7 komen:

naim said...

mandi mander

Unknown said...

hehehe..tu la..demam pown..lagik mau mandi mander...huhuhu...

efeknyer..hari neh ilang sore...

Wan said...

mesti seronok kan dpt mandi mande :)

semoga cpt sembuh..rajin2 makan ubat ye :)

Unknown said...

mandi mmg sronok...tang demam tu yang sakit..huhuhu...

rajin..dok makan ubat neh..takut overdose ja..hahaha..

nisha said...

hehe...akak, bdn2 sy pun lenguh hbs nie...nk drive pun sakit..hehe
lain kali kita g lg yee...

nisha said...

hehe...akak, bdn2 sy pun lenguh hbs nie...nk drive pun sakit..hehe
lain kali kita g lg yee...

Unknown said...

hahaha..samer la..sakit2 pon nak pegi lagik...