Sunday, November 1, 2009

AGAR2 BESDAY SHREK ~ huhuhu...

Semalam hari Sabtu...apa aku wat?

Pagi2 mak kemas dapur..mak jumper agar2...then mak tanya aku..nak buat agar2 tak..

Disebabkan aku sememangnya takde aktiviti pown smalam..aku pown okay jer la..

Aku ngan mak plan nak wat agar2 pandan..ala yg dua lapis tu..hehehe...

Yayah lak kuar..kata dia nak wat agar2 tu dalam bekas number2 yg setelah skian lama tak guner..

Hahaha...bekas wat agar2 number2 tu..mmg dari aku kecik lagik ada..sebab aku mmg ingat ah..kecik2 dulu aku makan agar2 number..hahaha...

So berdasarkan kreativiti mak aku (bg credit kat mak neh..huhuhu), mak aku pown bagi la cadangan...kita buat agar2 number2 tu guner sirap....then wat agar2 bandung lak..letak keliling...kirenyer ala2 mcm nata de coco ar...hehehe...agar2 bandung berintikan agar2 sirap..hehehe..

Setelah berjaya menyiapkan diri (mandi dan lunch)...aku ngan Yayah pown memulakan operasi...

Dengan bestnyer aku da masak agar2 tu..sambil2 tu aku mencarik la esen vanila ngan pewarna...setelah carik punya carik...hahaha..rupe2 nyer...hahahhaa...pewarna kaler merah TADAK!!! hahaha...

carik punya carik..korek punya korek dalam almari mak aku tu...mmg takder pewarna kaler merah tu..huhuhuh...yang ada pewarna "apple green"...hahaha..setelah habes gelak2 ngan Yayah dan mak aku...kami pown..blasah jer la..ijau pown ijau la...hahahaha....

So...setelah habes gelak..hahaha...kami meneruskan la agar2 SHREK neh..hahaha..so hasilnya seperti di bawah...



Yayah namakan agar2 neh..sebagai agar2 BESDAY...kiranya..AGAR2 BESDAY SHREK ar...hahaha...

Sebab apa agar2 besday?

14 12 - Besday haku, 14 Disember
06 05 - Besday Hadi, 6 Mei
23 02 - Besday Yayah, 23 Februari

Apa yang terjadi kat number2 laen? kami wat sebijik lagik kek..yang tiada makna...hahaha...number campur2..tapi yg tu awal2 lagik da potong..hehehe...

2 komen:

zie said...

bday yayah - sama dengan bday laki i - and adik i - semuanyer pisces....

Unknown said...

owh ye ker...hehehe..tak pasan lak slama neh..heheh