Thursday, November 19, 2009

SEdey + kelaKAR = SEKAR? Hahaha

Lama nya aku tak hapdet blog...huhuhu...bz gila..maklumla aku nak cuti kan..terpaksa la menyettle kan keje2 sumer..huhuhu...

OKay la just nak share picture2 ja..




Ni gambar kete Hadi (kete aku dulu) yang eksiden..dia eksiden on da way balik dari JMTI ke rumah..lepas sket dari R&R Juru..sebelum split nk ke Penang..kat situ macam ada naik bukit sket...dia tak nampakkete benti2...dia langgar..time tu lak ujan lebat..mmg brek da jauh..tapi memandangkan ujan..licin...tak sempat gak...Kete tu ngah kat worksyop skang neh..huhuhu..seb baek leh claim insurans...




Ni lak gambar hobi baru adik aku...lawak kan..aku tgk mula2 pun gelak gak..ni cubaan pertama dia wat keychain soft toy...huhuh....comey ka? mcm dak ja kan..hahaha..aku pown rasa cam tu gak...hahaha...boleh la tu..dari dia dok belek men kambing ja kat fb tu..huhuhhu...mak aku namakan benda alah neh TUTI...hahaha...

7 komen:

ct hani said...

teruknya keta..sabo je la.kat area tu slalu ada keta rosak la, pancit la tp dok lane kanan.apsal haa..bahaya tul.baru2 ni blk dari ipoh, cmtu gak la.

comel gak menda alah tu(pujian utk gambaq post atas tu).beli mana tu?

Unknown said...

ct: pasal keta tu..huhuhu...nak kata apa..pengajaran untuk adik kami la tu..hehehe..pasal mende tu eh..Yayah buat..angpa puji lebey sket..nanti dia wat untuk hgpa...hahaha..

ct hani said...

eh, cantekkk..cantek sgt yayah wat. nak jugak satu. hahaha..nak kena puji lak.

haida said...

come gak la kak dena benda alah merah tu..hehe keep up the good work ye yayah,wat bnyk2..haha tgk kete atos tu teringat kete sy ritu..huhu

Unknown said...

ct: hat tu ..kena pi bodek yayah..hahaha...

haida: comey eh? hahaha...tu la kan..sedey jek tgk kete tu..huhuuhuh

bai said...

lawa laa keychain yayah tue...dia x wat jualan ke...?leh aku order...rajin tul yayah nie...wat kek laaa...wat keychain laa...bgs2...pandai megisi ms lapang....

Anonymous said...

Hello. And Bye.