Friday, February 13, 2009

Hari ni hari valentine


Hurm..hari ni 14 Februari...

Semua orang tahu..hari ni hari Valentine...

Macam2 orang ckp pasal Valentine neh...hurm...ramai yg cakap..kita orang Islam..tak elok nak sambut2 Valentine neh...

Ada juga yang kata...kita cuma perlu sambut sebagai Hari Memperingati Kekasih..ataupown..Hari Kekaseh...

Yang ni...okay la kan...maknanya hari kita meluahkan rasa kaseh kita pada org yg paling kita kasihi...meluahkan dengan kata2 ataupown perbuatan..tak semestinya perlu beli segala barang2 mahal..mcm cokelat ka..teddy bear ka..atau apa2 la...tapi kadang2 perbuatan yg sweet dah cukup untuk meluahkan rasa kasih...hurm...cthnya mcamana....susah lak nak bagi contoh..

Tapi la kan...takkan la..dalam setahun..kita nk tunggu sampai 14 Februari baru la kita nak meluahkan rasa kasih kita...kan?? bila2 pown boleh...hari2 pown boleh...tak gitu...

Hurm..satu lagik kan..kenapa...kenapa lah mesti lelaki yang selalunya membuat effort sebegini untuk perempuan....kenapa tak boley perempuan yang meluahkan dengan perbuatan untuk membuktikan cinta dia...aku tak bermaksud la yg bab2 'berkorban apa saja'...

Maksud aku la kan...jarang la kita dengar perempuan buat something untuk surprise kan kekasih nya di hari Kekasih kan?

Hehehe..takde maksud pown cerita aku neh...apa aku akan buat di Hari Valentine ini?

Aku dan famili akan berada di Resort Felda Trolak....untuk program training abah aku...hehehhe...pagi2 kul 7 akan bertolak ke sana...dan Ahad petang baru balik....

p/s: takde maknanya Hari Memperingati Kekasih neh untuk aku....hahahaha....saja ja gatai2 nk buat post...ahaks!

0 komen: