Friday, January 1, 2010

How I celebrate my New Year!

Selamat Tahun Baru semua

Macamana aku sambut New Year 2010?

Macam biasa la..hehehe..lepak umah, tgk tv..

Tepat kul 12 malam..join countdown kat tv..atau lari cepat2 kuar rumah tgk bunga api kat luar..

Sempena menyambut 2010 neh..aku, abah ngan yayah bergegas keluar rumah bila da menjelang jam 12 malam..

Wah2..meriah wo dari umah aku tu..leh nampak bunga api yg depa pasang atas sunway carnival. Tak cukup ngan tu..kat blah area Taman Sutra pun ada nampak sket2 bunga2 api yg depa men..then campur lak ngan yg org2 kat Siakap neh men..pergh..meriah giler kat luar tu..

Tapi sempat gak nampak kete polis yg evo tu lalu kat roundabout depan umah haku tu..huhuhu..ader la tu..memana nak kena kejar tu..hehehe...

Hurm..cantik la bunga2 api tu sumer..siyes..aku suker tgk..hurm..tiap2 kali pun cam tu..hehehe..

Skang neh ngah aku menaip neh pun..masih kedengaran bunyi org men mercun or bunga api tu..mungkin org men lam taman ni jer kot..bunyi tak la kuat sngat...

0 komen: