Saturday, January 23, 2010

Me, Seoul Garden & Life..

Hurm..Smalam lepas keje..aku ngan sekumpulan rakan2 aku..kami pegi makan kat Seoul Garden, Gurney..

Kitorg meraikan la sorng member da nak fly..gi blajar..

Sedap makanan kat Seoul Garden tu..ni ekceli kali kedua la aku makan kat Seoul Garden neh..sebelum neh aku makan kat Auto-City ngan Nisha, Haida, Rosie n Azizah sekeluarga..

Makanan dia cam sedap2 gak la..not bad..mcm2 aku makan..hehehe..biasa la..makan sambil sembang2..tak sedar..rupa2nya mcm2 da masuk mulut..hahaha..sesetengah tu..aku pun tatau perasa apa..men makannn ja..yg tau ayam..tapi tatau ayam apa..hehehe..

Ada beef, chicken, fish..mcm2 jenis fishball...hehehe...

Lepas habis makan2..sembang2..kami amek2 gambar..gelak2..hehehe..

Kami sumer proceed ke desert lak..aku amek eskrem..raspbery kot..hehehe..sedap..dua scoop aku amek..lepas tu gi tambah lagik 2 scoop..hahaha..

Lepas makan aiskrim..makan buah2an lak..hahaha..aku amek..tapi org len yg makan..hahaha..tak kesah la..sesama bayar kan..nama pun buffet...

Tapi aku rasa cam agak sronok la malam tu..sembang2..hepi2..gelak2..tapi mmg la..sesekali dapat berkumpul..bercerita..rasa cam release tension la jugak..hehehe..

Okay guys..next time we do this again k...

6 komen:

Anonymous said...

jgn lupa janji nk blanjer abg kt cni kn...huhuuu

Unknown said...

blanjer? tak luper ar...hehehe..

cthani said...

ehemm..ehemmm.. ??

Unknown said...

ehemm ehemm? naper ct?

bai said...

seoul garden ni steambot+grill buffet ke...?sbb kt kl ni pun ada seoul garden gak...restoran steambot+grill ala korean style...kalo sama dgn yg sana...nnt ko trn kl..bleylaa kita lepak2 kt restoran ni...kt pantai dlm...

Unknown said...

bai: samer ar...buleh2..ko nak blanjer kan..ehehe