Friday, January 1, 2010

Movie: THE IMAGINARIUM OF DOCTOR PARNASSUS

Wahhhh...Hari ni 01012010..

First movie aku tengok untuk tahun 2010...



Hurm..komen pasal citer neh?

Aku ekceli tgk iklan citer masa aku gi tgk Alvin and the Chipmunk 2. Masa tgk iklan tu..siyes nampak menarik sgt2..so aku ngan Yayah decide nk tgk..

Aku ngan Yayah ajak la Adi join skalik..hehehe..

Perasaan aku lepas tgk citer neh..macam agak lost, blur dan confuse. Hahahaha...

Aku ingat aku sorg jek, rupa2nya Adi ngan Yayah pun samer gak..hehehe..

Secara general nya citer neh..aku mcm agak paham la..tapi ada sesetengah scene tu yang aku tak paham langsung..huhuhuh...

Kalo nk tgk sinopsis citer neh.. meh tgk kat WEBSITE neh..

Tapi sememangnya citer neh laen dari yg laen..hehehe..

2 komen:

Sandokhan said...

aku sendiri tgk pun x paham...tapi, pelakon gempak-gempak...hurm..what a waste..

Unknown said...

baru komen kah? post zzaman batu da..hahaha..

itu la pasal..aku lost la jugak tengah2 jalan..hahaa..