Saturday, January 16, 2010

ADNAN SEMPIT


Wah...citer Adnan Sempit..sangat kelakar k..

Aku mmg asek gelak jer sepanjang citer tu..hahaha...

Bukan apa..time part jiwang pun kelakar..part sedey pun kelakar..part kelakar..mmg dah sah2 la kelakar..

Citer pasal sorg mamat despatch yg jatoh chenta kat bos ofis dia..Adnan ngan Nadia..

Selaen dari tu ada gak selit2 citer pasal Bobby ngan Wawa, yang berazam nak jadi minah rempit sepenuh masa..hahaha...

Ada gak selit2 citer pasal abg kepada Adnan tu..Macha dan isteri dia Ika..Diorg bukak kedai makan..so ada lak adegan kat kedai makan tu yang agak kelakar..

Aku suka sebab ada siap background muzik..hahaha..yang di nyanyikan oleh Angah..

Kalo nak tahu btol2 camner jalan citer neh..tgk sendiri la..huhuhu..

Ramai giler org kat Sunway Carnival..aku nk pi tgk 3.30ptg td..giler ahh..FULL..masa kul 3.30ptg tu..aku pun nak beli la yg 5.30 ptg nyer..pergh..dah separuh panggung...aku sangat KAGUM...hehehe..

Tapi..seb baek la..citer dia tak mengecewakan..citer ringan..sesuai untuk santai2..gelak2..

0 komen: