Thursday, December 31, 2009

HAPPY NEW YEAR! Welcome 2010!

Selamat Tahun Baru kepada kengkawan sumer..

Semoga tahun yang mendatang 2010 neh..membawa lebih banyak sinar dalam kehidupan kita semua.

Aku ekceli tatau apa yg nk di expect kan dalam 2010 neh. Tapi aku harapkan yang terbaik la untuk diri aku..huhuhu...


Aku sememangnya merancang pelbagai agenda untuk diri aku dalam 2010 neh..harap2nya banyak yang dapat tercapai..aku tanak share lagik apa yang aku nak capai tu..hehehe..bila tercapai nanti..akan ku khabarkan pada semua..

Dont worry k..tapi salah satu daripadanya adalah semoga result aku yang akan kuar bulan Februari neh memberi berita gumbira...huhuhu...


4 komen:

aida_0707 said...

semoga pass exam with flying colours. n jgn lupa jemput kalau azam untuk wat reunion almashoor n uia kat umah hang tercapai yea. aku sentiasa doakan semoga tercapai...amin.

Unknown said...

puan ida... hehehe..amin..amin..amin..ahaks!
(gatai lak haku..)

cthani said...

azam wat reunion kat umah?!hmm...

Unknown said...

bukan kat umah ja ct..waktu kenduri..itu sebenaqnya..