Tuesday, December 1, 2009

Hari ke-7 & Update gambo

Hari ke 7...aku da berjaya menghabiskan 23 bab hari neh! yeay! Lepas neh just tinggal nak baca question bank ngan past year sahaja...yahoo!
=========================================

Post kali neh..aku just nk update beberapa gambar yg tak sempat aku nk update sebelum2 neh..huhuhu...

Tempahan Kek
Sempena raya haji hari tu..Yayah dapat order kek buah dari kawan mak, Makcik Zah dan kek cokolat dari Puan Zuraida..heheh kawan haku...


Seb baek la Zuraida kata kek tu sedap..dia order dua..hehehe..seb baek...



Raya Haji

Time raya haji ari tu..aku tak study pun..hehehe..sikit jer la pagi tu lepas balik semayang raya..mak aku wat nasik dagang, ketupat ngan rendang...aku pun jemput bebudak ofis haku neh..Nisha, Kak Miza, Haida ngan Rose datang umah..pergh..lama giler tak berkumpul skalik...so sesekali sembang..pergh..mcm2 isu kuar..huhuhu...siyes ar rindu time sumer kat ofis dulu..tu pun lum cik Mun ada..kalo ada tu..lagik rancak gebang tuh..ahaks!


Lepas umah haku..kami gerak gi umah Haida lak..mak dia wat Mee Bandung (tul ke Haida, saya men makan jek..hahah). Sambung sembang sambil tgk Alifah Ilyana cam dalam post aku dulu (anak sedara Haida).


Haida ngan anak sedara dia..



Kat umah Haida



1 Disember 2009


Petang tadi lak..dapat berita yang mengejutkan..coz Pertandingan Kemahiran yang Adi masuk hari tu..dia dapat number 2..bangga tul aku ngan adik aku neh..hehehe..


Malam tadi aku, Yayah, Adi ngan beberapa kengkawan Adi, kami pegi makan kat McD..


Kat McD tu..dier nyer staff ngah konon2 nak pasang hiasan2 untuk Krismas..tapi yang best nyer..nak pasang kat atas kaunter...time orang ngah sibuk beratur..depa pi letak tangga kat tengah2 dunia tu..benda yg depa nak gantung tu lak..sikit punya panjang..sampai habis kena kepala customer yang ngah beratur...kalo haku tu..siap kene marah dah..


Dalam ngah tengok2 tu..jatuh bende alah tu...hahaha..pecah habes dia nyer hiasan yang gantung2 tu dan yang terkeluar gak ar sesetengah tu...leh lak time tu Adi ngah amek plastik..tertendang loceng...hahaha..Yayah amek..huhuhu





Hobi Yayah

Untuk update...ni la yang Yayah da siapkan setakat hari ini..hehehe



Dari kiri: Lawa da second, Lala, Kiki, Lawa dan Tuti (bawah)

4 komen:

Unknown said...

tomey nye bebeh! anyway, adik ko nye hobi pernah jadik hobi aku...sekor mengambil masa 3 tawon tuk siap..muahhahahahah

Unknown said...

sky: hahaah 3 thn eh..adik aku kirenyer bagus lagik ar dr ko..hahaha

haida said...

heehe kak diyana bkn mee bandung la, mak kami wat mee kuah udang aritu..haha sedapnya nmpak kek cokat tu.nyum2..hehe

Unknown said...

haida: eh mee kuah udang eh..okies2..ampun..order la kek tu..ahaks!