Monday, December 14, 2009

Kenduri! Kenduri! Kenduri!

12 Disember 2009

Banyak lak jemputan kenduri yang aku terima untuk hari neh...

So, aku decide untuk pi 2 kenduri..

First, aku pi kenduri member UIA aku, rakan sematrik..huhuhu... Azrie Hafiz

Aku sampai umah dia..kul 12.15..waktu tu..diorg ckp..pengantin nk sampai kul 12.30..so aku pun pi la cepat2 makan sebab nak tgk pengantin sampai..n nk amek gambar..

Setelah dok tunggu2..tak mai2 pun..sampai kul 1.15 aku da give up..aku pi salam mak dia..then mak Azrie wat statement "makeup lawa sangat la kot yang lama tu.." ahahaha...

Masa ngah nak gi kat keta..baru nampak pengantin ngah dok siap2 nak jalan mai..so aku pun tunggu sat..amek gambar sekeping dua..then..terus balikkkk..hahaha



Lepas dari rumah Azrie..aku menuju ke rumah Awie lak..huhu kat Rantau Panjang..setelah sesat2...huhuhu...kami pun sampai la dalam kul 3 ptg..



13 Disember 2009

Hari ni lak..mak ajak aku bawak dia ngan member dia..ikut rombongan pengantin ppuan ke Sungai Petani..huhuhu..drebar je la sebenarnya..hehehe..

Kenduri Amelia..anak Cu Mimi, anak sedara Makcik Mara..kitorg rapat la jugak ngan famili neh...



p/s: Bila aku nak kawen eh? hahaha...

0 komen: