Monday, December 21, 2009

Hadiah BesdayKu

Cam lama jer aku tak update kan..mungkin sebab sedikit sibuk kot..huhuhu...dan juga aku pun tak brapa sehat..hehehe...

14 Disember 2009 ari tu..besday aku yang ke 26. Huhuhu...da tua da aku rupanya neh..patutla soklan cepu emas slalu kuar..hahaha..takper la..abaikan bab tu..

Thanks to all the wishes dari sumer kengkawan daku..and also famili..

Bawah neh ada gambar beberapa hadiah yang aku terima sempena besday haku..


Bear yang cute neh..Nisha, Haida ngan Rose yang bagi..
Thanks korang..
sangat comel kan?
ngah pikir lagik neh..kat ner nak letak..
Nak hang lam kete..konpem2 mak aku tak bagi..hehehe..


Lampu neh pun..depa gak yg bagi..huhuhu...
Mak aku da kidnap letak kat ruang tamu..hehehe
maap Nisha..tak sempat letak lam bilik..hehehe..


Hehehe..ini adalah hadiah yang palinggggg awal aku terima.
TERsampai awal dari sepatutnya..
Sangat chuMEL kan? huhuhu..Thanks!


Ada gak shirt warna ijau yang aku dpat..tapi ngah basuh..haahaha..itu ja..

Hurm..skalik lagik..thanks kepada kengkawan yang wish dan bagi hadiah..

Doakan agar kehidupan aku di umur 26 neh..lebih gumbira dan bahagia..huhuhu..(bunyik cam desperate lak..hahah)

Thanks frens! Wish me all the best for my 26th year of life!!! WOW!!!

2 komen:

nisha said...

comel nya hadiah2 yg sy pilih tuu....hehe...sy suka lampu tu...

Unknown said...

nisha: wah2..puji diri sendiri nampak nya..hahaha..