Monday, April 6, 2009

Komen sket....

"Bila ku sedari...diri disayangi...
Langkah kaki ini...semakin berani...

Bila terkeliru...ku ucap nama mu...
Terasa di hati...kembali di pandu..."


Mendalam?

Hahahaha...

Aku ngah ngantuk gila kat ofis neh sebenarnya...
aku pown tatau naper...
tetibe aku mcm takde keje lak nak buat...
hahahaha...konpius2...

Tetibe tringat lagu kat atas neh....

Betul ke? Komen sket?

12 komen:

diyana Farid said...

wow..ku ke kiri kau ke kanan, itu lah cinta..peewitt..

wakecececece..
:P

Unknown said...

hahaha...cinta eh?

kalo cinta..naper kau ke kiri aku ke kanan lak...ahahaha...

bukan ker sepatutnya..."seiring dan sejalan..."

Hahahha...camna tu...

Azmil said...

ko tau tu dr mana aku budak AL? link al mashoor yg aku letak tu ker hehehe

AziE-rAh said...

Tak semestinya seiring sejln...
Awal2 tu mmg la ku ke kiri kau ke kanan... kemudian dgn takdir Allah.. terjadilah pertemuan di antara dua insan. barulah muncul seiring sejln... hehehehe... :)

Unknown said...

Azireah: yer la...maksudnya..bila bercinta...dah seiring sejalan la kan...kalo lum bercinta yang kau ke kiri aku ke kanan kan??

Azmil: A'ah...hahahaha...kami ni suma bdk2 AP...ahaks! tak sangka lak ang bdk AL...

Azmil said...

ooo yer ker..siap lg KAMI dak AP tu termsk yg gadis berbaju pink itu ker hehehe..

Unknown said...

dak2 tak termasuk...hanya yang dok post comment kat topik neh ja...hahahaha...maap la kalo bdk baju pink tamo respon...hahahhaa

Azmil said...

ooo..takper takper pun hehehe..

cthani said...

uik...ada makna nih. sbb tu ajak shopping ek. jom la shopping kat alor setar sabtu ni...hehe

Unknown said...

hahaha ct...ada la sket kena mengena...takpa2...minggu2 depan pown boley...kalo ct tak balik kampung la..ahaks!!

alalala said...

lagu apa neeehh...jiwang nyyo...

Unknown said...

yer la...org takde pakwe nak layan2 jiwang neh...