Sunday, April 5, 2009

Bukan salahku...segalanya kerna keadaan memaksa...


Apa menatang kah itu??


Hahahaha...

Inilah dia menatang yang menjadi mangsa kekejaman aku ketika aku membalas dendam kepada adik aku kerana dia terlalu lambat nak bawak aku pegi bank (sibuk maen game!!!).

Ini adalah menatang yg dia belikan untuk gefren dia..pergh..banyak gak duit adik aku neh...pandai simpan untuk beli hadiah...patut dia slalu dok pow aku ja neh...

Dia beli menatang neh untuk gefren dia ari tu...tapi disebabkan cuti mid sem seminggu...gefren dia balik ke kampung...dan oleh dek kerna tak sampai hati nak meninggalkan menatang itu di hostel...sebab kesian..nanti menatang tu tinggal sorg2...sebab sumer org pown balik kg...adik aku pown membawa balik la menatang itu ke rumah...(waduh2..kesian nak tinggal menatang tu sorg2 kat hostel????!!)

So...sekembalinya menatang tu ke rumah..ia telah menjadi mangsa buli aku...hahaha...

Ahaks! Konpom marah adik aku nanti neh..muahahaha...

0 komen: