Sunday, April 19, 2009

Inilah keputusan ku...

Dah lama aku fikirkan tentang hal ini...

Andai keputusan yang aku buat ini..adalah yang terbaik...atau cuma sia2...

Ntah la..adakah perlu untuk aku memilihnya...atau tidak? Aku keliru...

Aku mula berbincang dengan mak, abah dan juga adik lelaki ku..."adakah apa yang buat ni...betul?"

Setelah mendapat kata putus dan semua bersetuju dengan keputusan aku...kami pown mula memerhati pilihan2 yang ada...dan mula membuat penilaian...

Memang aku tak mungkin dapat yang terbaik...tapi cukup la yang terbaik dengan apa yang aku mampu....

Dan tadi...aku dah merealisasikan impian aku....

Aku sekeluarga...pagi2 lagi dah kluar...ke...PC FAIR!!!!

Hahahaha...aku beli laptop baru....HP DV2 ENTERTAINMENT....

Memang da survey da...habes da abah ngan adik aku tgk spec2 dia..aku puas hati...

Lagipon...laptop adik ppuan aku yang guna HP tu pown...takde masalah...

So aku nekad....untuk beli gak HP DV2 neh...walaupon ada kengkawan aku yang kurang menyokong keputusan aku....tapi abah dan adik aku...okay jer...dan ada gak kawan2 aku yang setuju...hahahhaa...so aku okay saja...

Adik aku da pi PC Fair neh hari jumaat ari tu ngan kengkawan dia...so dia da survey siap2 kat aku kedai mana patut aku beli laptop neh...so tadi kami terus ja pi booth tu...

Seb baek...dia punya sales rep pown...amat bagus...dia bercerita ngan begitu best skalik....tapi yang aku tak tahan tu...."dia punya touch pad tu bagus kak...siap leh wat cermin skalik"..hahahha..hampeh...mentang2 la aku neh ppuan...tahu ajer apa yg ppuan suka...hahahha...

Selaen dari laptop tu...ada jugak di sertakan dengan mouse, mouse pad, usb hub, lcd cleaner, cooler pad, kesington lock, headset, beg laptop (dapat 2...satu HP punya...satu lagik kedai bagi...yang HP tu galas tepi..yang kedai tu galas blakang...)dan beberapa benda lagik...apa ntah...tak brapa ingat lak aku...hahaha...

So...saja nk tunjuk...kat bawah neh gambar laptop haku...

Boleh gak tgk kat sini...

"The Computer is Personal Again"

15 komen:

::tNstKz:: said...

chantek2!!!!!

Anonymous said...

stylo tu laptop hng makcik....tp intro cita x tahannn...hahah...aku x p pon pc fair.....xtaw la apa nak beli....kalo p pon cuci mataa (balak bkn pc) saja hahah kintan

Unknown said...

tNstKz: maceh2...bangger neh..

Kintan: hahaha...maceh2 gak..lorh rugi la ang tak pi...aku beli ni pown..kat kedai tu..sebab mamat sales rep tu encem...muahahah...terus beli...hahaha

Azmil said...

hang pun pi pcfair hr sabtu gak yek..aku pun pi hr sabtu ptg gak..gi li hardisk 500gb, wireless router modem n cable power plug hehehe..

Unknown said...

azmil..aku pi ahad pagi la...

Wah..shopping gak ang eh...hahaha

diyana Farid said...

wow baby2...akhirnya lama gila buat keputusan..(keputusan aku nak beli macBook pun lama jugak but xbeli2 lagi)

hahhahah

*tepuk tangan*

Unknown said...

ang punya macbook tu...mahal nau...aku tak termampu nk wat keputusan pown kalo cam tu...hahahha...

haida said...

haaaha cantikkk la..hehe

nisha said...

comel comel...hehehe

Unknown said...

haida & nisha...maceh2...

Azmil said...

ops..tersilap hr lak hehehe..apa2 pun tetap pi pcfair kn =) yup, aku gi gak + shoping..biasa la pengunjung setia kt pcfair if ada wat kt png nie..

MyAzhax said...

Wow, lawa la laptop HP tu..da lama ngidam :X

Unknown said...

Thanks for the visit..Jemput...sila ooo sila...hahaha...

Da lama ngidam eh...baru je release kan?hahaha...

reena said...

Awat tak beli MacBook? :p (Kenal tak sapa ni? Hahaha)

Unknown said...

hurm...aku bukan ada bajet banyak sgt nak beli macbook...hehehe...

untuk aku...HP okay ja..hehehe...

ek eleh...takyah tanya2 konpom kenai..bukan ada org len..kat group..kat facebook pown...itu la orgnya..hahaha...