Thursday, April 16, 2009

Genap 3 tahun?



Hari ni...17 April 2009...genap 3 tahun aku da keja kat PwC neh....(nanti bila2 aku akan ceritakan pasal hari aku masuk keja..masa 17 April 2006 dulu)

Ini adalah keja pertama aku....dan aku SURVIVE 3 tahun kat sini....

Tahniah kepada diri aku sendiri...hahahaha...

Aku pown tak sangka aku mampu berada di sini selama ini...awal2 dulu...aku rasa mcm 3 tahun tu...satu perjalanan yg jauh giler....

Tapi kini...aku di sini...yeay!!!!

Tapi...apa akan jadi pada aku 5 tahun dari sekarang? Takkan kat sini lagik kot...hahaha..bosan la...hurm....pikir2...

6 komen:

diyana Farid said...

usaha tangga kejayaan.kan.kan.kan

ingat, demi sesuap nasi.haha!

AziE-rAh said...

yup betul tue...
usaha tangga kejayaan..
aku pun mcm dh tepu giler keje kat sini... dulu kt hospital 2 thn lg seronok berbanding 1 thn lbh kt opis... ari2 ngadap komputer... paper work... tp demi sesuap nasi... terima jer la dgn redha...

Unknown said...

wah2..."demi sesuap nasi" eh..

hehehe...aku ingatkan "sebelum dapat mencari suami kaya..." hahahha...

rani said...

Tahniah!!!! pejam celik pejam celik dah 3 thn ek. kejap je masa berlalu...
Hope hg success slalu. & byk kan bersabar. "bkn senang nak senang"

Unknown said...

Azrani!!! MAceh!!!!

nisha said...

waa...dah 3 thn ke..huhuhu...
lama tu...=)