Saturday, April 18, 2009

Jom Catchup TV!

Aktiviti ari neh...

Makcik aku mai smalam...so pagi2 da bangun...layan2 makcik aku sekeluarga...Depa mai amek sepupu aku yang baru habes kat Matriks Pongsu Seribu...

Tengahari...aku tatau nk wat per...aku dok ngadap laptop aku...sambil tgk2 episod2 citer "Matahari" yang aku tertinggal kat Catchup TV...

Citer neh best gak...sebab banyak pelakon2 lelaki yg top2 dalam citer neh...dan mcm tak sabar nak tgk..mcmana watak2 neh masuk dalam frame...

Tapi tak sangka Si Fahrin tu leh lak pi TERkahwin ngan Suria...hurm....adakah dia akan masuk frame balik? Mungkin sebab kehadiran Iqram yang gay..erkk....hahaha...geli dowh...

Siyes geli aku tgk Iqram ngan Arash...bab2 manje la...peluk la...isk isk isk....geli2...

Satu lagik part yang aku btul2 tak boley belah...adalah part mak mertua ari ngan 'anak ikan'nya di Jehan...wekk!! Geli!!!! Sayang....Bi....buat sekian kali nya..Uwek!!!!

Hahaha....tapi aku tetap layan citer tu...sebab dia macam unpredictable sket la...sebab mcm banyak sangat kemusykilan yang timbul dan membuatkan kita rasa nak kena tgk....hehehehe...

Habes tu...aku layan lak citer "Cinta Untuk Ain". Citer neh aku tgk episod pertama ja ari tu...lepas2 tu suma miss...aku dok catchup la neh...lepas2 neh leh tgk lagik...hahahaha....

Citer neh..awal2 dia tu...mcm slow sangat...masa nk tunjuk si Ain tu kena jual la...nak kene jadik pelacur la..larik la...

Tapi lepas2 tu...mcm sweet giler....tapi pelik gak aku...lepas 6 bulan kejadian tu...dia da nak habes da blaja kat Segi Kolej tu...hurm...hahahaha...

Tapi part yang si Shahrul tu nk ngayat tu...mmg sweet sangat2....tapi kan..kenaper rambut Que kena panjang dan lepas? tak minat la aku...terganggu tul aku ngan rambut dia tu...

Overall...citer neh..sweet...aku suker..tapi takde nama laen ke selaen Shahrul? Hahaha...Ayub tu pown okay gak..muahahaha...

0 komen: