Thursday, January 29, 2009

Sifu & Tongga



Aku baru ja balik menonton Sifu & Tongga...best giler..lama aku tak gelak banyak2 mcm neh...ahaks...kelakar...

Kepada kengkawan yang suka citer gelak2 neh...pegi la tgk...besh2...penat gelak weh...takde stop2...hahaha...

Secara rumusannya...citer dia pasal satu puak Watson yang tinggal dalam utan and diorg neh mmg putus komunikasi ngan org luar...satu hari ada org luar datang culik Mila (bdk ppuan dari puak tu)...so..bermula lah...ekspidisi Sifu dan Tongga mencari Mila...

Part yang best tu...biasa la...time depa neh masuk KL la...hahahhaha...

Memang best la...ahahha...penat gelak tau...

K la...ni pown balik2 terus buat entry...tapi nak citer banyak2 pown...tak guna..gi ar tgk sendiri...hahaha...

Lastly...An!An!An!

3 komen:

wutsLeft said...

yer laa...
ko jadi laa pengkritik filem la pas nih.. man ade citer baru aje.. ko buat entri k.. lenkali siap bagi STAR tau... senang kitorang nak decide nak g ke tak.. hahaha

Unknown said...

aku tanak la jadi pengkritik..hahaha..

bukan apa..nanti entry aku pasal wayangggg jek...malas haku..

ahaks..kalo aku ada mood...aku post la entry pasal wayang...samada citer terlalu best..atau terlalu tak best...hahaha...

diyana Farid said...

HAHAHHAHa....aku dah tgk sifu and tongga ni..
mmg mcm mangkuk nak gelak...
biasalah tgk dgn suami..
hahhahhaha