Saturday, January 3, 2009

Aku, Padang Rengas dan sepasang kasut pengantin...

Wah2...hari ni..3 Januari 2009...hari ke3 dalam tahun baru..aku menghadiri kenduri pertama kawan aku pada tahun ni...

Jam 10.30 pg..aku dan CT bertolak dari Seberang Jaya...menuju ke Padang Rengas...hahaha..aku pon first time sampai situ...ahaks!

Aku berada di Padang Rengas neh atas jemputan daripada Puan Hawariiah dan suami... Faizal Yusof (bukan yg pelakon tu tau...ahaks)...

Sampai2 saja Hawere ngah mekap...wah2 cumel sungguh...aku ngan CT pown lepak..sementara tunggu kengkawan laen sampai...

Sekejap lepas tu...Cik Dila sampai...then Hanan, Bai dan Fah pown sampai...

Stended la..posing2 sket..makan...posing lagik..hahaha...

Lepas2 tu baru Puan June sampai bersama suami terchenta dan anak...hehehe...

Kami posing2 lagik....hahaha..

Tapi satu kenangan la yg aku dapat dari kenduri rumah HAwere neh...yg tak pernah aku dapat la dari banyak2 kenduri yg aku penah pegi dalam sejarah hidup haku...ahaks...

Citer dia camni...area Padang Rengas tu...mmg ujan..tak benti2...dari kul 12 sampaiii kul 3 ptg tu..so...kawasan tu...mmg agak lecah ataupun setengah org kata lecak...hehehe...

So puan HAwere neh..lepas makan ..dia jenjalan ngan husband dia...jumpa sedara mara dan jugak kengkawan kat luaq...yg best nya..kasut dia..kaler PUTIH...si bayangkan sendiri la...kasut PUTIH jumpa ngan lecah...apa cer??hahaha..

So lepas tu..kasut tu spoil la sket nk pakai untuk photo shoot...lepas tu nak pi outdoor la..apa la...so kasut putih tu...tepi2 tu habessss itam...

Hurm..so aku..sebagai kawan yang 'agak' baik la...dengan menggunakan air dan tisu...berusaha bersungguh2 untuk mengurangkan keHITAMan kasut yg PUTIH tu...ahaks!

Alhamdulillah...berbekalkan kecekalan haku dan CT...kami pun berjaya la menghilangkan kesan2 itam kat kasut tu...kira okay la sket...dari td...hehehe...

btoi kan? tak penah pi kenduri kena cuci kasut...hahaha...kawan2 aku kata...mcm pro pown ada...ahaks!

0 komen: