Wednesday, January 21, 2009

Afnani Zulaika







Inilah wajah2 comel anak kawan baik haku....hurm...anak sapa lagik...anak Zuraida ngan Afnan...
Nama dia...mcm kat atas tu la...Afnani Zulaika (aku harap aku tak salah eja...hehehe..)
Dilahirkan pada 11 Januari 2009...kalo ada yang maseh ingat...depa akad nikah pown...10 Januari 2008....so larik sehari ja pown...
Dilahirkan kat Hospital Bersalin Pulau Pinang...berat...kalo tak silap aku 3.4kg...
So kepada kengkawan yg nak menjenguk...sila la mai Penang na...

7 komen:

limaumaniss said...

wow...tembamnya...harap baby n maknye sihat2 sokmo...kem salam kat zuraida kalo sesape g melawat dier..:-)

MiSz An said...

huhuhu..
mmg tepat sangkaan ku baby girl..perutnye kebawah, tidak membulat seperti bola!
hahaha...
Tahniah zuraida bebeh, uhuhu..roomate ku selama 4 thn, yg selalu aku temankan minum milo cicah biskut malam2! haha.. Insya Allah aku akan gi melawat sana.. mybe after aku abis final exam ni. Insya Allah..

cthani said...

tembamnya anak Zuraida.
An, kalo nak gi tgk nak ikut.. cik dee ni, nak gi tgk tak ajak pown..huhu

de_are_na said...

shaz...
insyallah....nanti aku smpai kan salam ang..

Arn...
ko leh jadik tukang telek la lepas neh...khas untuk ibu2 ngandung jerk...ahaks!
Hurm...mcmana neh raihan...rumet ko da ada baby...ko??ahaks!

ct..
ala...kalo nak pi tgk...boley ja bila...mai penang...kita pi la..okies...

bai... said...

sht nyer anak zuraida...nama pun sdp...i'allah bln 5 nnt aku trn png...tu pun kalo k.sarah jd wat majlis nikahnyer...nnt leh laa ko bw aku g jln2 ek...

sirNik said...

salam....comelnya baby tu.

mYmuffYa.k.a nana said...

comeinye..sehat betui..nnti aku balik sp lagi aku usahakan pi tgk bb cik ida..tgk bb je..mak dia aku tak kesah sgt..hehehe..