Sunday, January 25, 2009

Menara Condong Teluk Intan

Wah...buat pertama kali dalam hidup aku...aku jejakkan kaki di TELUK INTAN...

Ahaks...ini pown berlaku sebab mak nak tunjuk kat aku Menara Condong punya pasai....hehehe...

Hari Sabtu (24 Januari 2009), aku, Hadi, mak ngan abah....pergi ke kenduri kawen anak Paklong Najib, Akma...kat Pantai Remis, Perak...

Lepas dari makan kenduri tu...kami sepatutnya menghala ke Shah Alam untuk amek Yayah balik...dia cuti seminggu...

Kebetulan...abah kata...dulu mak janji nak bawak mai tgk Menara Condong kat Teluk Intan (sebenarnya nk pi tgk Menara Condong PISA...tapi tadak bajet...Teluk Intan pown jadik la...ahaks!) tapi tak pernah nk bawak2...so alang2 kita nak lalu neh...jom...kita pi...ahaks..

Excited sementara haku nak pi tgk Menara Condong tu...bukan aku ja...Hadi pown sama gak...ekceli...kalo ikutkan..mak aku pown..bukan penah pi Teluk Intan tu...hahaha...

Sampai2 tu..terus nampak Menara Condong tu..hehehe..takde mende pown..leh tgk jer la...hahaha...panas gilers kat pekan Teluk Intan tu...pergh...tak tahan tul...

Aku, mak ngan Hadi pown...turun la...pi jalan2 kelliling...tangkap gambaq sket...malas la nak naek2...panasssss...hahaha..lepas pusing2 kat bawah tu...amek gambaq sket...pi carik kedai juai ayaq...beli...balik....hahaha...

Okay la tu...termakbul lah impian nak tgk Menara Condong..hahahhaa....impian la sangat...hahaha...

From Collages

4 komen:

nisha said...

lor akak...x pernah g teluk intan ke..erm, kalo sy tau, sy patut bwk akak g blk umah mkcik sy ritu...haha

de_are_na said...

hahaha...jakun kan...teluk intan pown tak penah sampai...hahaha...

wutsLeft said...

ermm.. aku nak nek PHU 800!!!

de_are_na said...

nak nek...meh mai penang....