Tuesday, March 10, 2009

STREET FIGHTER: THE LEGEND OF CHUN LI



Hari Isnin lepas aku, Yayah ngan sepupu aku, Thaqif pegi tgk wayang...

Citer --> STREET FIGHTER: THE LEGEND OF CHUN LI

Citer neh best...kalo sapa yg dulu2 dok maen game Street Fighter neh dulu2...mesti excited nak tgk...sebab mcm2 watak ada dalam tu..bukan saja Chun-Li, Bison, Vega dan beberapa watak laen...

Citer neh pasal sorg bdk ppuan, Chun-Li yang bapak dia di culik..masa dia kecik2 lagik...then lepas mak dia mati...ada org yg nk tolong dia cari bapak dia...

So, dia pown dengan bantuan diorg..dia dia ajar dan di bawa mencari ayah dia...

Tapi naseb dia tak baek...diorg bunuh ayah dia..depan mata dia...pergh...sian dia masa tu...

Ada yang bgtau aku...citer neh tak best (org tu wat statement tanpa tgk citer tu...tak adil kan?) tapi bg aku...citer neh best...tapi aksi dia kurang sket la...tp not bad la..tak la se'tak best' apa yg member aku kata...

2 komen:

diyana Farid said...

aku akan tengok...hihihihii

wutsLeft said...

aku join skali la tengok.. huhu