Wednesday, March 18, 2009

Dalam kehidupan ini...

Wah2 tensen2...keje banyak..

ada 2 tax comp yang kena finalise by this month...haram satu pown tak nampak rupa lagik...

walaupown yg satu tu due date dia bulan 7 nun...tapi..argh...kerna arahan pihak atasan..(ewah ayat mcm org gomen lak)...aku kena gak finalise...

aduhai..mampukah aku menggalas tanggungjawab ini...

kadang2 rasa terlalu berat...tetapi ramai yang katakan..kerna aku mampu lakukannya...kerna itu lah tanggungjawab sedemikian berada di atas bahu aku...

kadang2 mmg...aku rasa aku mampu...tapi..sesekali dalam hidup..kita akan terasa penat...dan hampir berputus asa...

tatkala itu la..aku mengharapkan ada yang kan hadir...memberi sinar baru dalam hidup ku...

dimanakah dia sumber inspirasi hidup ku...

ramai kata yang aku ini cukup tabah untuk menghadapi dunia ini sendirian...hurm...ntah la..aku neh sememangnya tabah...atau aku buat2 tabah...hahaha...

tapi kadang kala..org kata...setiap manusia ada batas2 nya sendiri...ada limit2 nya sendiri...kdg2 kalo terlebey limit tu...kita mungkin akan 'meletop'...hurm...

ntah la..sebenarnya apa yang aku taip neh...takde point pown...saja tetiba rasa nk menaip dan aku hanya taip apa yg terlintas di hati aku neh...ala2 nukilan bisikan isi hati ar neh...ahaks!!

0 komen: