Sunday, March 1, 2009

Di hari terakhir di bulan Februari 2009...

Sedar tak sedar dah 59 hari 2009 berlalu...wah2..rasa macam baru ja aku melangkah ke tahun 2009 neh...

Hurm saja ja...aku sebenarnya nk cerita tentang aktiviti aku pada tanggal 28 Februari 2009...hari sabtu...

Sebenarnya 28 Februari neh ada satu member aku yang melangsungkan perkahwinan....iaitu Che' Yumm....dengan pasangannya Wan Farihan...


Raja dan Permaisuri Sehari - Wan Farihan dan Puan Yumm


Aku nak mengucapkan tahniah kepada kawan aku neh...terima kaseh kerana menjemput aku ke majlis perkahwinan hang...hehehe...apapun aku ucapkan agar hangpa berdua bahagia sehingga ke akhir hayat...andai kata ada apa2 berita gembira lagik lepas neh...jangan lupa bgtau k...hehehehe...

Kat kenduri neh jugak...aku jumpa beberapa kawan aku yang mmg lama tak jumpa...

Sampai2 ja aku jumpa Sue dan tunang nya..Hasmadi..hehehe...lepas tu..aku jumpa Puan Haslinda ngan suaminya Farhan...K.A. ngan suaminya...Yusz ngan suami dan keluarga dia...Sarah ngan suami dan anak dan famili dia....

Hurm..yang tu ja kot yg sempat jumpa...yg len2 tak sempat...coz aku da balik...


Aku ngan K.A.


Aku ngan Puan Haslinda


Balik dari Kenduri Che Yumm di Teluk Kumbaq tu...aku ada appointment lak ngan kengkawan chatters aku dari KL...depa attend kenduri seorg chatters kat Bagan Samak...then ada chatters Serdang bawak depa jenjalan Seberang Jaya sebab depa nak balik ngan train dari Butterworth...

Bro G, Pami ngan Sly dari KL dan Remy dari Serdang....

Depa nak pi Taman Rubina...tapi disebabkan pengalaman aku minggu lepas...Taman Rubina tu dah tadak apa...aku bawak depa pi R&R Bagan...ya...aku mmg baru pi minggu lepas...tak pala...bawak member2...

Aku dengan gaya yg ayu...berkebaya lengkap kaler kunen...bawak depa suma bersantai di R&R Bagan...mcm nk ujan...angin kuat giler...tu yg best tu...rasa nyaman ja...tapi yang tak tahan tu...sebab aku pakai kaen..isk isk...

Lepak2 kat situ...sampai ujan turun..kami pown pegi dok kat satu kedai makan tepi tu...minum2 makan rojak buah...hehehe...sambil apa lagik...nama pun chatters....chat la...tapi kali ni bukan online...face-to-face...hehhehehe...

Aku pown lama dah tak jumpa depa neh suma..last jumpa..ada la dalam beberapa tahun yang dulu kot...ahaks! Even online pown dah lama giler tak sembang...sibuk bangat skang masing2...


Pami ngan Remy - dua jejaka terhangat di pasaran...ahaks! sapa2 berkenan...bgtau aku..


Lepas sembang2 depa nk pi layan karaoke sebelum balik nak tren kul 9 malam...aku malas la nk pegi...dah la nk karaoke kat area rumah aku lak tu...hahaha lagik la aku tak pegi...

Balik umah...lepak2 ngan mak, abah ngan Hadi...

Berakhir la bulan Februari 2009 kali ini....

4 komen:

limaumaniss said...

aku pon p...dgn wis...lpas hg balik jer aku sampai..x dapat le jumpe..heeheh

diyana Farid said...

aku, suami aku dan lady hott kita, azreena sampai dekat jam 4 jugaklah sbb jam..hahha smpat jugak jumpa wis, shad, anisa, liyana mastura, fathihah, awie dan marhaini...BERITA: marhaini nak kawen bulan 6!..hahhahha..hg punya TURN bila lagi??
aku tunggu lamaaaaaa dah....
XD

Unknown said...

ewah...

sapa? aku punya turn ka?

hahahaha....lambat lagik la..mungkin tunggu ang ada anak 3 ka 4 org kot...hahahaha..

nk wat mcamana...tadak org mau...hahaha...

Anonymous said...

Congrats Cik Yumm, sorry la tak dapat pi penang...tapi btoi, ghindu ngan kengkawan sumer..